شناسهٔ خبر: 28351782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه اردبیل در دیدار با مهدی تاج بیان نمود

غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی و ورزشی زبانزد عام و خاص است

غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و در این زمینه تلاش ما بر این است که بتوانیم با داشتن عرق ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل عصر دیروز در دیدار با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اردبیل اظهار داشت: دوران جوانی نیازمند تشخص و تحرک است و ورزش این خلاها را به بهترین شکل ممکن پر می‌کند و بهترین گزینه ما برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه است.

امام جمعه اردبیل گفت: غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و در این زمینه تلاش ما بر این است که بتوانیم با داشتن ارق ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
وی بیان کرد: غرور ملت ایران در عرصه بین‌المللی با مدیریت ویژه در عرصه فوتبال کاملا مشهود است که این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است که توانسته‌ایم از این مرز و بوم جوانانی رشید و دلاور تربیت کرده و برای رقابت‌های بین‌المللی و ملی آنان را آماده کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود برای کور کردن چشم دشمنان کافی است.
امام جمعه اردبیل گفت: اردبیل در بین استان‌های موفق کشور توانسته در تربیت نیروهای برجسته ورزشی نقش مهمی ایفا کند که تمامی این موارد به ارتقای حوزه تربیت و فرهنگ در جامعه نیز برمی‌گردد و کسانی که در جامعه افتخارآفرینی می‌کنند بی‌شک مولفه‌های تربیت و معرفت را به ارث برده و فراگرفته‌اند.
عاملی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی لازمه رسیدن به موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه ورزشی است که باید از این ظرفیت‌ها به طور شایسته و بایسته استفاده شود تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کنیم.
وی اظهار کرد: اردبیل ذمه ایران است چرا که برگرفته از مهد تشیع و مکتب حسینیت است و از این جهت توانسته‌ایم نیروهای متدین و بسیجی را تربیت کنیم و این مسئله در واقعیت مشهود است که این موضوع برای ما یک افتخار است که استان اردبیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز جزو استان‌های قابل قبول کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: باید حمایت های همه‌جانبه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزشی مبنای کار قرار گیرد و مسئولان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشند که در این زمینه مسئولان ورزشی نیز رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که باید پیگیر این مهم باشند.
عاملی افزود: بی‌شک سفر رئیس فدارسیون فوتبال نقطعه عطفی برای توسعه و پیشرفت فوتبال در حد قابل قبول در استان خواهد بود که در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی انجام یافته است و امیدواریم اقدامات انجام یافته به همین شکل باشد تا بتوانیم اردبیل را به جایگاه شایسته خود در عرصه ورزشی برسانیم.

 

نظر شما