شناسهٔ خبر: 28351541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نعمتی در واکنش به سخنرانی روحانی در سازمان ملل؛

مواضع رییس جمهور منطقی، عالمانه و مجاهدانه بود

سخنگوی هیئت رییسه مجلس در خصوص سخنان رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: روحانی متشکریم.

صاحب‌خبر -

بهروز نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخنان رییس جمهور کشورمان در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: باید اذعان کرد روحانی متشکریم.

مواضع رییس جمهور منطقی، عالمانه و مجاهدانه بود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت های روحانی منطقی، عالمانه و مجاهدانه بوده است، اظهار کرد: موضوعاتی که مطرح شد در واقع صدای نظام و انقلاب بود و این مهم با شفافیت به گوش جهانیان رسید.

وی با بیان اینکه مواضع رییس جمهور در سازمان ملل موضع همه مسئولان نظام اسلامی است، افزود: به نظر می رسد همه افراد با گرایش سیاسی راست، چپ و معتدل از این موضع گیری راضی بودند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برایم جالب بود که افراد در شبکه های اجتماعی توئیت کردند مدت ها بود که به رییس جمهور متشکر نگفته بودیم که این مسئله به دلم نشست.

افکار عمومی نسبت به مواضع ایران و آمریکا قضاوت کنند

نعمتی با اشاره به اینکه رویکرد رییس جمهور مبنی بر اینکه اگر قرار باشد مذاکره  و ملاقاتی صورت بگیرد، بیان مواضع از تریبون سازمان ملل نشان دهنده نوع مذاکره و ملاقات است، ادامه داد: در واقع آراء و نظر ایران و آمریکا در مورد مسائل مختلف مشخص بوده و افکار عمومی می تواند نسبت به آن قضاوت کند.

آمریکایی ها همواره در سیاست هایشان علیه ایران غرض‌ورزی داشته اند

وی با اشاره به اینکه تاکید رییس جمهور نسبت به خروج آمریکا از برجام و اینکه ایالات متحده با نقض پروتکل بین المللی خیانت کرده است که امری قابل توجه بود، اظهار کرد: البته آمریکایی ها همواره در سیاست هایشان علیه ایران غرض‌ورزی داشته اند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خاطرنشان کرد: برخی عنوان می کردند که رییس جمهور به سازمان ملل نرود اما شخصا تاکید داشتم آقای روحانی باید به سازمان ملل برود و مواضع ایران را برای دنیا شفاف بیان کند./

پایان پیام

نظر شما