شناسهٔ خبر: 28351030 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان/

دومین جشنواره ملی فناوری‌های آب برگزار می‌شود

«دومین جشنواره ملی فناوری‌های آب با موضوع آب‌های نامتعارف» در مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای برگزاری اولین جشنواره فناوری‌های آب با تمرکز بر موضوع بهره‌وری و بازچرخانی در سال ۹۶ که مورد استقبال مخترعان و نهادهای ذی‌ربط قرار گرفت، «دومین جشنواره ملی فناوری‌های آب با موضوع آب‌های نامتعارف» در مشهد برگزار می‌شود.

دومین جشنواره با تمرکز بر محورهای آب‌های نامتعارف (آب‌های شور و پساب) با اهداف، گسترش روحیه نوآوری و شکوفایی  فعالیت‌های علمی و فناوری در حوزه آب‌های نامتعارف(آب‌های شور و پساب)؛ اثربخش کردن فعالیت‌های نوآورانه و ارتقاء سطح و افزایش تعامل بین مراکز دولتی، بخش خصوصی و مراکز آموزشی و پژوهشی؛ شناسایی، معرفی و بسترسازی برای حمایت از نوآوران؛ ایجاد بستر تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه و فناوری‌های نوین، برگزار خواهد شد.

این جشنواره به همت دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان با تکیه ‌بر متخصصان، محققان، مخترعان، نخبگان علمی و متصدیان برجسته سراسر کشور در آذر ماه سال ۱۳۹۷ (همزمان با هفته پژوهش)  و به مدت ۲ روز متوالی در دو بخش عمده علمی و فناوری برنامه‌ریزی‌شده است.

لازم به ذکر است، مخترعان برگزیده این جشنواره به عنوان مخترع سطح3 بنیاد ملی نخبگان انتخاب و می‌توانند از تسهیلات مربوطه بهره‌مند شوند. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت wprtech.irمراجعه کنند.

نظر شما