شناسهٔ خبر: 28350630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

تحصن یک نماینده در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور

عضو فراکسیون امید مجلس در اعتراض به عدم برگزاری جلسه نسبت به مسائل اقتصادی کشور و همچنین مشکلات اهواز در مجلس اعتراض کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز؛ به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید فردین فرمند نماینده مردم میانه و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حالی که مقابل جایگاه هیأت رئیسه قرار گرفت نسبت به عدم برگزاری جلسه‌ای ویژه‌ای در مجلس نسبت به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و همچنین حمله تروریستی اهواز و مشکلات خوزستان اعتراض کرد.

در حالی که چند نماینده از جمله محمدرضا تابش، کریمی‌قدوسی،‌هدایت‌‌الله خادمی و چند نماینده دیگر سعی در آرام کردن و هدایت او به سمت صندلی‌اش را داشتند چند نماینده دیگر هم به جایگاه هیأت رئیسه رفتند و سخنانی را با پزشکیان مطرح کردند.

پس از آن مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت طی سخنانی عنوان کرد که ما در هیأت رئیسه صحبت می‌کنیم و این موضوع را مطرح می‌کنیم و نشست ویژه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این جلسه از دولت، وزیر اطلاعات و مسئولان ذیربط دعوت می‌کنیم و این موارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نهایتا روز یکشنبه هفته آینده نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش در حالی که فرمند این عضو فراکسیون امید مجلس پشت به جایگاه هیأت رئیسه ایستاده بود با تکان دادن سر خود عنوان کرد که خیر اینگونه نمی‌شود و همچنان در جایگاه هیأت رئیسه ماند.

این در حالی بود که چند نماینده مجلس با صحبت کردن با وی سعی در آرام کردن او داشتند.

*پس از یک ساعت ایستادن و تحصن فرمند نهایتا علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: به آقایان بگویید بنشینند ما تمرکز برای بررسی نداریم.

پزشکیان خطاب به فرمند گفت: آقای فرمند! لطفا به جایگاه هیأت رئیسه بیاید تا درمورد این موضوع صحبت کنیم.

سپس عده ای از نمایندگان از وی خواستند تا در جایگاه هیأت رئیسه حاضر شود؛ وی  پس از گفت وگو با پزشکیان با نارضایتی دوباره به پایین جایگاه هیأت رئیسه آمد و ایستاد.

در این زمان جمعی از نمایندگان خوزستان و همچنین جمعی از اعضای فراکسیون امید به جایگاه هیأت رئیسه رفتند و با وی صحبت کردند.

پس از آن پزشکیان درباره مسائل اقتصادی اعلام کرد که با صحبت هایی که با نمایندگان داشتیم بنا شد یکشنبه جلسه غیرعلنی با مسئولان کشور درباره مسائل مهم کشور به ویژه مسائل اهواز داشت باشیم.

پس از اعلام جلسه غیرعلنی از سوی پزشکیان و قطعیت موضوع، فردین فرمند پس از یک ساعت تحصن مقابل جایگاه هیأت رئیسه، بر صندلی خود نشست.

برچسب‌ها:

نظر شما