شناسهٔ خبر: 28350143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واگذاری ۵۷ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از واگذاری ۵۷ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبرداد.

صاحب‌خبر -

 نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران  از رشد ۱.۷۵ برابری مساحت زمین‌های واگذار شده به سرمایه گذاران در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در طول ۶ ماه اول سال گذشته ۲۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده بود که این میزان در سال جاری به ۵۷ هکتار افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان زمین واگذار شده طی ۷۰ فقره قرارداد به سرمایه گذاران واگذار شده که نشان دهنده وجود امید به سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: بر اساس جواز تاسیس ارایه شده از سوی این سرمایه گذاران با احداث واحد‌های تولیدی در این زمین‌های صنعتی یکهزار و ۳۴۵ نفر اشتغالزایی شده و بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

وی ایجاد فضای حمایتی از صنعتگران در استان و ارایه مشوق‌ها و طرح‌های حمایتی از تولید کنندگان را از عوامل اصلی رشد مساحت واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط، مشوق بخشودگی بخشی از حق انتفاع زمین در صورت بهره برداری در مدت معین، مالیات با ضریب صفر و مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها از جمله مزایای استقرار واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است. 

 

انتهای پیام/ش

۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان شرقی

 

برچسب‌ها:

نظر شما