شناسهٔ خبر: 28350101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرآورد 88؛

برانکو: مقابل استقلال حق مصلحت اندیشی نداریم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نزدیکی دیدار مقابل السد باعث نمی شود مقابل استقلال مصلحت اندیشی کنیم، به همین خاطر مانند تمامی دیدارها نمایشی هجومی از خود نشان خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی شهرآورد 88 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خوبی به اهمیت این بازی واقفیم و می دانیم هواداران انتظارات زیادی دارند، اما با وجود همه این مسایل خوشحالم عضوی از این مسابقه خواهم بود.
وی افرود: خوشحالم که در جایی قرار داریم که فردا با استقلال بازی می کنیم و چند روز بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف السد خواهیم رفت. در مدتی که در ایران هستم با استقلال شهرآوردهای زیبایی برگزار کردیم و قطعا در بازی فردا هم به دنبال یک بازی خوب خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: باید از فضای خوبی که برای تیم ایجاد شده از هواداران تشکر کنم و امیدوارم هواداران استقلال هم در کنار هواداران ما نمایش زیبایی را اجرا کنند.
وی تصریح کرد: همیشه بازی شهرآورد بسیار خاص است و همه بازیکنان دلشان می خواهد در این مسابقه به میدان بروند. در این مسابقه جایگاه تیم ها اهمیتی ندارد و هر دو تیم برای برد به میدان می آیند.
سرمربی کروات تیم پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنانم با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر شده اند و تنها بازیکنی که به مسابقه استقلال نمی رسد محسن ربیع خواه است. خوشبختانه شرایط او بسیار بهتر شده و در تمرینات گروهی شرکت می کند.
وی افزود: فردا انتظار دارم ورزشگاه آزادی پر از هوادار باشد و آنها در کمال آرامش مسابقه را تماشا کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه دوست دارم برنده بازی ها باشم و مطمئن باشید تا زمانی که سرمربی پرسپولیس هستم در تمامی مسابقات خود برای برد به میدان خواهیم رفت. ما برای هواداران فوتبال بازی می کنیم و می دانیم آنها با برد ما بسیار خوشحال می شوند.
وی در خصوص اینکه دیدار استقلال مهم تر است یا بازی برابر السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در حال حاضر بازی با استقلال برای ما از هر مسابقه ای مهم تر است و بعد از آن به بازی با السد فکر خواهیم کرد.
برانکو همچنین تصریح کرد: به تیم فعلی خود اعتقاد زیادی دارم و خوشبختانه با حضور امید عالیشاه، بشار رسن و احمد نورالهی کمی تقویت شده ایم. در کنار بازیکنان با تجربه جوانان بسیار خوبی در اختیار دارم که کمک حال من خواهند بود.
وی افزود: هیچ ترسی از مسابقات پیش رو ندارم و ثابت کردم با همین بازیکنان هم می توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. شاهد بودید با همین پتانسیل توانستیم به جمع چهار تیم برتر آسیا برویم، به همین خاطر به تیمی که در اختیار دارم افتخار می کنم.
سرمربی سرخپوشان پایتخت خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته ای که در پرسپولیس وجود دارد این است که هیچگاه بازیکنانم از تلاش دست نکشیدند و همیشه با قلب خود را برای پرسپولیس جنگیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فردا حق مصلحت اندیشی نداریم و این کار به پرسپولیس ضربه می زند. بازیکنان من نشان دادند انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد. فلسفه فوتبال ما بازی هجومی است و در دیدار فردا آن را ادامه خواهیم داد.
وی در خصوص اینکه در نظرسنجی ها شانس برد پرسپولیس بیشتر از استقلال است، افزود: از این مساله اطلاع دارم و مطمئن باشید ما هم دلمان می خواهد برنده این مسابقه باشیم. استقلال در 2 بازی اخیر خود عملکرد بسیار درخشانی داشت و به آنها تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز هیچکس نمی تواند برنده شهرآورد را پیش بینی کند و این مسابقه اصلا قابل پیش بینی نیست.
برانکو در رابطه با اینکه چرا تیم او کم مصدوم می دهد، خاطرنشان کرد: یکی از اصول من رسیدن تیم به استانداردهای لازم است. در تیم من یک بازیکن به سختی می تواند به ترکیب برسد اما همانطور وقتی به ترکیب می رسد خیلی سخت از آن خارج می شود.
وی افزود: از اینکه بازیکنانم کم مصدوم می شوند بسیار خوشحالم و اگر مصدومیتی هم بوده به خاطر ضربات حریف پیش آمده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل اصلی این اتفاق آماده سازی خوب بازیکنان است و همانطور که متوجه شدید بازیکنان من فشار را خیلی خوب تحمل می کنند و این را در دیدار با الدحیل می توانستید مشاهده کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهرآوررد بازی است که می تواند سرنوشت تیم ها را تغییر دهد و مطمئن باشید فردا استقلال برای پیروزی به میدان می آید و انگیزه آنها با دیدار های قبل قابل قیاس نیست.
وی افزود: استقلال تیم بسیار خوبی است که 7 بازیکن ملی پوش دارد در حالی که ما در تیم ملی ایران فقط یک ملی پوش داریم.
برانکو در خصوص انتخاب «لوکا مودریچ» به عنوان بهترین بازیکن دنیا گفت: افتخار می کنم و خوشحالم به عنوان یک مربی اهل کرواسی و مربی سابق لوکا، این بازیکن توانست به سطحی برسد که حاکمیت رونالدو و مسی را قطع کند و در 33 سالگی به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شود.
وی افزود: از اینکه دالیچ هم در میان سه مربی برتر دنیا انتخاب شد بسیار خوشحالم. او هفت سال به عنوان شاگرد زیر نظر من فعالیت کرد و افتخار می کنم با اراده زیاد توانست به این مرحله برسد.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران فردا پنجشنبه و از ساعت 18:30 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.
ورزشی **9118**1597

نظر شما