شناسهٔ خبر: 28348238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برانکو به دنبال پوکر کردن استقلال/ باختی در کار نیست

برانکو به دنبال چهارمین برد مقابل استقلال خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حالا دیگر چیزی تا آغاز دربی هشتاد و هشتم باقی نمانده است. سرخابی های پایتخت به دنبال یک نمایش دلچسب و یک پیروزی شیرین هستند.

برانکو ایوانکوویچ 64 ساله برای هشتمین بار طعم حضور در دربی را می چشد. این مرد کروات پیش از این هفت بار در برابر استقلال پیکار کرده است.

در بازی برگشت لیگ چهاردهم برانکو در نخستین دربی تیم امیر قلعه نویی را با تک گل علی علیپور از پیش رو برداشت. در لیگ پانزدهم ابتدا یک تساوی 1-1 حاصل کار او و مظلومی بود. اما در ادامه در هفته 24 برانکو موفق شد پیروزی شیرین 4-2 را به دست بیاورد. در شانزدهمین دوره پس از تساوی بدون گل در بازی رفت، پروفسور در دیدار برگشت با نتیجه 3-2 به استقلال منصوریان باخت تا اولین بار در دربی شکست بخورد. او در لیگ هفدهم هم بعد از پیروزی 1-0 مقابل وینی شفر، در دیدار برگشت با نتیجه 1-0 باخت تا کارش در دربی ها تا به اینجا به پایان برسد.

حالا آمار برانکو به این صورت است:‌برد-مساوی-برد-مساوی-باخت-برد-باخت. او هیچ وقت دو نتیجه را به صورت پیاپی کسب نکرده است. یعنی دو بازی پیاپی را نبرده یا نباخته یا مساوی نکرده است. این یعنی در شهرآورد پیش رو نباید منتظر باخت برانکو باشیم. او با 3 برد، دو باخت و دو مساوی به دنبال پوکر کردن آبی های پایتخت خواهد بود.

نظر شما