شناسهٔ خبر: 28347943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

نمایش اقتدار بسیجیان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: هفته آینده، نمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

نمایش اقتدار بسیجیان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی امروز، ۴ مهر در آیین افتتاحییه پروژه‌های محرومیت زدایی در استان اظهار کرد: محرومیت زدایی در برخی از نقاط استان با کمک سپاه انجام می‌شود.
وی گفت: در شهریورماه امسال رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص) با حضور ۲۰ گردان بیت المقدس بسیج در سراسر استان انجام شد و در این راستا نیز ۳۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: همچنین نمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور هفته آینده در خراسان جنوبی انجام می‌شود و تاکنون نیز برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره دو هزار شهید استان و تبیین ارزش‌های انقلاب و خدمات جمهوری اسلامی در هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.
قاسمی تصریح کرد: سپاه در هر جایی از انقلاب اسلامی وارد شده است نه تنها سبب ضرر و زیان نشده بلکه مایه خیر و برکت بوده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها تهدید نظامی می‌شود بلکه تهدید سیاسی و فرهنگی و اقتصادی نیز می‌شود، اظهار کرد: رزمندگان بعد از جبهه به دنبال محرومیت زدایی روستاها می‌رفتند لذا بسیج سازندگی تشکیل شد تا برخی عقب ماندگی‌ها در کشور برطرف شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دنبال توانمند کردن مردم است، خاطرنشان کرد:‌ علی رغم تمام خدماتی که نظام اسلامی انجام داده اما برخی از کارها باقی مانده است.

انتهای پیام

نظر شما