شناسهٔ خبر: 28347835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

جنگ نمی شود ، مذاکره نمی کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شمانیوز، نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد " و سخنرانی روسای جمهور کشورهای مختلف در این نشست بحث داغ این روزهای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است؛ چشم همه کارشناسان به این نشست و حواشی آن دوخته شده و فعالان حوزه‌های مختلف نظرات متفاوتی در خصوص تاثیر این نشست بر سیاست و اقتصاد کشور دارند.

اما در این بین کاربران شبکه‌های اجتماعی همه سخنی واحد داشتند؛ پس از آن عده‌ای از اصلاح‌طلبان سخن از مذاکره حسن روحانی با ترامپ به میان آوردند کاربران شبکه‌های اجتماعی شب گذشته و پیش از سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با داغ کردن دو هشتگ " جنگ نمی‌شود مذاکره نمی‌کنم" و "#NoWar_NoNegotiation" که برگرفته از سخنان رهبر انقلاب بود از حسن روحانی خواستند تا با اقتدار در این نشست به سخنرانی بپردازد.

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت: ترامپ در مقابل بخشی بزرگ از دنیا به مخالفت برخاسته و مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت، بنابراین ترامپ به مذاکره با ایران نیاز دارد، تا مقاومت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را بشکند. مردم متمدن ایران نه جنگ میخواهند و نه مذاکره ای که شکست آنها را رقم زند. #جنگ_نمیشود_مذاکره_نمیکنیم

 

نظر شما