شناسهٔ خبر: 28347822 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

پوربافرانی:

نشست سرمایه گذاران انرژی های تجدید پذیر در نائین برگزار می شود

با پیشنهاد پوربافرانی نماینده نایین و خور و بیابانک و دستور اردکانیان، وزیر نیرو نشست سرمایه گذاران انرژی های تجدید پذیر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می گردد.

صاحب‌خبر -

 

با پیشنهاد عباسعلی پوربافرانی نماینده نایین و خور و بیابانک و دستور دکتر اردکانیان، وزیر محترم نیرو نشست سرمایه گذاران انرژی های تجدید پذیر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می گردد.
با توجه به ظرفیت بالای شهرستان های نایین و خور و بیابانک برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی و با پیشنهاد عباسعلی پوربافرانی نماینده نایین و خور و بیابانک و با دستور وزیر نیرو اولین نشست هم اندیشی و اجرایی-عملیاتی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در مورد ایجاد نیروگاه های خورشیدی به زودی در نائین و خور و بیابانک برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت در این نشست  صادق زاده معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا به همراه نمایندگان تام الاختیار استانداری اصفهان (معاونت اقتصادی و عمرانی)، مسئولان محیط زیست، برق، منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان اصفهان، بانک ها و سایر ادارات کل مرتبط به موضوع فوق به اتفاق فرمانداران و مسئولان دو شهرستان حضور یافته و ضمن بررسی درخواست های سرمایه گذاران تصمیمات لازم را برای حذف بوروکراسی های اداری اتخاذ خواهند کرد. مصوبات این نشست به عنوان مجوزهای سرمایه گذاری تلقی شده و راه را برای اقدام عملی و سریع سرمایه گذاری فراهم خواهد کرد./

پایان پیام

نظر شما