شناسهٔ خبر: 28347751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جی پلاس؛

احمد نوراللهی: استقلال از بهترین های لیگ امسال است/ به السد فکر نمی کنیم

هافبک دفاعی پرسپولیس معتقد است استقلال از نظر فنی در شرایط مطلوبی قرار دارد اما در نتیجه گیری خوب عمل نکرده و زمان برای بازگشت این تیم به بالای جدول وجود دارد.

صاحب‌خبر -

دربی 88 پایتخت پنج شنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی با حضور حدود 78 هزار هوادار استقلالی و پرسپولیسی برگزار می شود.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در شرایط کاملا متفاوتی نسبت به همدیگر قرار دارند. پرسپولیس با وجود تمام کاستی‌ها، تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر و یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. یاران برانکو ایوانکوویچ برای حضور در ایران دیدار از روحیه بالایی برخوردار هستند و چند روز پیش توانستند سپیدرود را در آخرین لحظات شکست دهند.

هافبک دفاع پرسپولیس که بعد از یک فصل از پرسپولیس و بازگشت مجدد به این تیم، به دوران اوجش نزدیک شده، می‌گوید با تمام قوا مقابل استقلال به میدان می‌روند تا هواداران تیمشان را خوشحال کنند.

احمد نوراللهی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با بیان اینکه دربی تهران دیداری خاص برای هواداران هر دو تیم است، اظهار کرد: از نتایج بازی های گذشته می توان فهمید که نتیجه بازی هیچ ارتباط به جایگاه تیم ها در جدول رده بندی ندارد. من قبلا این بازی را تجربه کردم و می دانم برای بازیکنان و هواداران هر دو تیم موفقیت در دربی بسیار ارزشمند است.

هافبک پرسپولیس درباره اختلاف جایگاه دو تیم در جدول لیگ و تاثیر احتمالی اش بر نتیجه بازی فردا، نیز گفت: این موضوع ارتباطی به شرایط فنی استقلال ندارد. آن ها از نظر فنی جزء بهترین تیم های لیگ امسال هستند اما در نتیجه گیری تاحدودی خوب عمل نکردند. از طرفی هنوز در شروع لیگ برتر هستیم و همه تیم ها توان بازگشت به بالای جدول را دارند. عملکرد استقلال در دیدار برگشت با السد قطر بیانگر این است که آنها از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

او با اشاره به روحیه بالای پرسپولیس از کسب پیروزی مقابل سپیدرود رشت در دقایق پایانی بازی، افزود: با این پیروزی برای دیدار با استقلال آماده شدیم و با تمام قوا به مصاف استقلال می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

نوراللهی همچنین درباره دو دیدار سخت پرسپولیس در هفته‌های آتی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جی پلاس می‌گوید: برانکو همیشه یک چیز را به ما گوشزد می‌کند. او می گوید به آینده فکر نکنید و همیشه روی بازی پیش‌رو تمرکز کنید. به خاطر همین موضوع، تمرکزمان روی بازی با استقلال است و به بازی با السد قطر فکر نمی‌کنیم.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه استراحت بازیکنان تیمش بسیار کم است، ادامه داد: همه مطلع هستند که بازیکنان کمی را در اختیار داریم اما این موضوع نمی تواند مانع از تلاش بازیکنان شود. با وجود همه سختی ها و کاستی ها تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. خیلی خوشحالم در بازی اخیر مقابل سپیدرود آدام همتی به زمین آمد و گل منجر به پیروزی ما را زد.

او در پایان گفت و گوی خود با جی پلاس، تاکید کرد: ما باید تا نیم فصل به همین شکل ادامه دهیم و چاره ای جزء عادت کردن به وضعیت موجود نداریم. با همین وضعیت به مصاف استقلال می رویم.

نظر شما