شناسهٔ خبر: 28347692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضیافت استقلال نه مشترک بود، نه تشریفاتی(عکس)

مراسم شام بازیکنان استقلال بر خلاف رسم غلط سال های گذشته با شرایط متفاوتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شام مشترک بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی یکی از رسوم غلطی بود که چند سال در فوتبال ایران برگزار شد و همواره با انتقاداتی رو به رو بود. مراسمی که در آستانه دربی انجام می شد اما تاثیر چندانی در شرایط مسابقه نداشت و برای آخرین بار دو سال گذشته و قبل از یکی از جنجالی ترین دربی ها برگزار شد.


مسئولان باشگاه استقلال یک روز قبل از حضور بازیکنان در اردو، این مراسم را به شکلی غیر مشترک و غیر تشریفاتی برگزار کردند تا بازیکنان استقلال در شرایطی که شبیه به اردو و غیر اجباری بود، در کنار یکدیگر حاضر شوند و دقایقی را به دور از استرس مسابقه و تمرین، سپری کنند.


مراسمی که در آن میهامانان زیادی از جمله بازیکنان قدیمی این باشگاه حضور داشتند و دقایقی را به گفت و گو با بازیکنان درباره فضای دربی و ملزومات آن انجام دادند.


ضیافت بازیکنان استقلال که البته به مناسبت سالگرد این باشگاه برگزار شد مطمئنا می تواند اتفاق مثبتی برای این تیم که این روزها روحیه خوبی ندارد نیز باشد تا آبی ها با یک ریکاوری مناسب، برای دربی آماده شوند؛ رویدادی که بی توجه به نتیجه دربی می توان آن را از همین حالا مفید و موثر دانست.


عکس رضا سعیدی پور

برچسب‌ها:

نظر شما