شناسهٔ خبر: 28347608 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نبوغ سیاسی و دفاعی ایران در 40سالگی انقلاب هویداست

کرمان- ایرنا- امام جمعه ریگان گفت: نبوغ فکری، سیاسی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در 40سالگی انقلاب هویداست و دشمنان از هضم این همه اقتدار عاجز و ناتوان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ریگان با اشاره به اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشور، تأکید کرد: دشمنان تلاش می‌کردند که جمهوری اسلامی چهلمین سال انقلاب خود را نبیند اما دیدیم نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و انقلاب همچنان پابرجاست.
وی اظهار داشت : چهل‌ساله شدن نظام به معنای بزرگ شدن و شکست‌ناپذیری انقلاب است و تمامی مسئولان ودستگاهای اجرایی با انعکاس اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را امیدوار کنند.
امام جمعه ریگان از ایجاد نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن مجموعه‌ دستاوردهای انقلاب طی چهل سال گذشته در این منطقه خبر داد و افزود: ایجاد این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اهداف شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال انقلاب است.
رنجبر ماهانی از کمیته های شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خواست تا برنامه های خود رادر شهرستان به نحو احسن اجرا کنند.
در ادامه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان گفت : دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین و انعکاس داده شود زیرا دشمنان ما به دنبال آن هستند که چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند .
علیرضا غلامشاهزاده بیان داشت : نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی روستا ها و ورودی این روستاها به اهتزار در خواهد آمد .
وی بیان داشت : خدمات 40سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان ریگان که این شهرستان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
شهرستان ریگان در 285کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
7442/ 5054

نظر شما