شناسهٔ خبر: 28345275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:

صدا و سیما حلال مشکلات کشور

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  دیدار صمیمی علیرمضانی مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان با بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان و جمعی از دانشجویان دانشگاه های شهر کرمان با حضور جمعی از مسئولان صدا و سیما و بسیج دانشجویی استان کرمان در محل دفتر مدیر کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام کاشفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان ضمن تسلیت ایام محرم و حوادث اخیر بخصوص حادثه تروریستی اهواز یاد و خاطره این شهدا و شهدای دفاع مقدس و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام کاشفی ضمن تقدیر و تشکر از این سازمان بخصوص بخاطر پوشش مراسمات عزاداری در محرم امسال خواستار نقش آفرینی بیشتر در مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن شد.

در ادامه ی جلسه مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن اشاره به دغدغه مدیر کل صدا و سیمای کرمان در زمینه حضور در دانشگاه ها خواستار تعامل و هم افزایی این سازمان با مجموعه های دانشجویی شد.

بهروز با برشمردن برخی فعالیت های بسیج دانشجویی، اظهار داشت: ما بدنبال ایجاد ارتباط صدا و سیما با نخبگان و دانشجویان هستیم تا بتوانیم ضمن ایجاد حلقه ی مفقوده ارتباط مردم و دانشگاه با مسئولان، برای مشکلات شهر و استان راهکار عملیاتی ارائه دهیم.

وی رسالت سنگین صدا و سیما در امید بخشی به جامعه را یادآور شد و گفت: بسیاری از مشکلات فعلی ناشی از نیاز روحی مردم به دیده شدن مشکلات و یا عدم اطلاع رسانی صحیح است و در شرایط فعلی کشور، ارتباط مردم با رسانه ها می تواند این مسائل را حل کند.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان در ابتدای سخنان خود ضمن بیان خیر مقدم و تسلیت ایام محرم و شهادت جمعی از هموطنان؛ به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی نیاز به فداکاری دارد و هیچ کس هم آینده ی تضمین شده ای ندارد.

علیرمضانی در ادامه سخنانش ضمن بیان اقدامات انجام شده در صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: یکی از مهمترین کارها راه اندازی شورای معارف بود تا با شناسایی افراد صاحب رای در حوزه های علمیه و ایجاد حلقه اتصال بین آن ها و تهیه کنندگان هم از ظرفیت بالای حوزه های علمیه در ارائه راهکار بهره مند شویم و هم شناسایی نقاط ضعف برنامه ها به صورت جدی تری انجام شود.

وی انتقال پیام هنرمندانه و باور پذیر را دغدغه رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: برنامه ی ره عشق که با عکس العمل آیت الله شیخ بهایی در هنگام زلزله شهرت جهانی پیدا کرد، با ادامه روند رو به رشد خود امروزه جزء پر طرفدارترین برنامه های معارفی سیمای جمهوری اسلامی است که روزانه هزاران پیامک با محتوای سوال شرعی به این برنامه ارسال می شود که برخی از آن ها از خصوصی ترین مسائل شرعی زندگی افراد است که جواب همگی سوالات توسط اساتید خبره حوزه داده می شود که برخی در صدا و سیما پخش می شود و جواب بقیه از طریق پیامک ارسال می شود.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان نثار صلوات در ابتدای برنامه ها و پخش زنده عزاداری ها را جزء ابتکارات این مرکز خواند و گفت: در رابطه با عزاداری ها یکی از هم استانی ها با من تماس گرفت و گفت می تواند تصاویر عزاداری فلان محل را برای ما با موبایل به صورت زنده ارسال کند که من قبول کردم و این عزاداری هم امسال بصورت زنده پخش شد.

علیرمضانی با قبول مشکلات صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: هنوز جای کار زیاد داریم ولی به دلیل مشکلات پیش رو که فقط مادی هم نیستند نمی توانیم به سرعت مشکلات را حل کنیم.

وی عدم انتقاد پذیری مسئولان را یکی از مشکلات پیش روی سازمان دانست و از دانشجویان خواست علاوه بر نظارت بر صدا و سیما و انتقال مشکلات به مدیران، مطالبه گری را در بین مردم و مسئولان ترویج کنند.

در ادامه جلسه برخی دانشجویان هم به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

محمدحسین رحیمی پور مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تبیین شرایط اقتصادی کنونی، مخاطب شناسی، ایجاد آرامش در بین مردم و توجه بیشتر به جریان های دانشجویی را خواستار شد و گفت: جریان های دانشجویی حرف های نویی دارد که می تواند به حل مشکلات کشور کمک کند ولی به تریبون صدا و سیما برای رساندن حرف خود به گوش مسئولان احتیاج دارد.

دکتر صفایی عضو قرارگاه شهید احمدی روشن اولویت بندی مسائل را نیاز اصلی کشور خواند و افزود: مسائل اصلی را مردم بهتر از مسئولان می توانند درک کنند و در همین رابطه این قرارگاه بازدید هایی از صنایع داشته و به این نتیجه رسیده که می توان بسیاری از مشکلات صنایع کوچک را در داخل استان حل کرد.

وی در همین راستا پیشنهاد پخش کلیپ های ضبط شده توسط قرارگاه احمدی روشن را داشت که با استقبال مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان مواجه شد.

منب,bso

 

انتهای پیام/

نظر شما