شناسهٔ خبر: 28345208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد قروه

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی قروه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سمیرا دهقانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قروه با اشاره به حمله گروهک‌های تروریستی به مراسم رژه در شهر اهواز و محکوم نمودن این اقدام اظهار داشت: سیاست زدگان پوشالی آمریکا با طراحی این حادثه نشان دادند که تجربه چهل ساله چنین اعمالی را هنوز درک نکرده اند و در حوزه دکترین سیاسی خود بسیار ناپخته عمل می‌نمایند و این همان افول سیاست‌های آمریکاست که پس لرزه‌های آن را کارشناسان خارجی همواره هشدار می‌دهند.
 

وی با بیان اینکه سیاست یک بام و دو هوای آمریکا با کشور‌های مختلف همچون ترکیه، روسیه، چین، ایران و کره شمالی و نبود تضمین برای سیاست‌های تزریقی این کشور یک فرایند غیرقابل دفاع در سیاست خارجی این کشور ایجاد نموده است، افزود: حملات تروریستی در هر نقطه از جهان موجب انسجام مردمی و تقویت ملی گرایی می‌شود همان طور که در سوریه، یمن و عراق تجربه شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علیرضا باباشاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با محکوم نمودن حمله تروریستی در اهواز با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقفدس با تکیه بر فرهنگ اسلام ناب محمدی راه امام و انقلاب را هموار نمود اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که انقلاب در تمام اقشار جامعه رخ داد و انقلابی مردمی صورت گرفته بود.

وی به مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان پرداخت و بیان داشت: دیگر انقلاب‌هایی که در جهان رخ دادند به دلیل ضعف و ستم بر مردم ناموفق و ناکارآمد شدند، اما در انقلاب اسلامی در تمامی اقشار جامعه ایران یک دگرگونی رخ داد و این به فرموده حضرت امام ره یکی از نعمات الهی بود که شعاری که در شهر تهران سرداده می‌شد در دیگر شهر‌ها نیز سر داده می‌شد و مردم آن را بیان می‌کردند، در حالی که هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی نیز وجود نداشت.
 

وی ادامه داد: دیگر ویژگی انقلاب اسلامی در توجه و اعتماد و اعتقاد فوق العاده عمیق به خداوند بود.

حجت الاسلام باباشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش تفکر انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی و با تقدیم هزاران شهید در راه انقلاب اسلامی فرهنگ انقلاب را به جهان انتقال دادیم و امروز می‌بینیم که به قدرت نظامی اول در منطقه تبدیل شده ایم.

وی ادامه داد: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و باید در این زمینه وارد شویم چرا که دشمن در هیچ جنگی علیه ما پیروز نشده است.

وی گفت: ما در بعد اقتصادی دارای زیرساخت‌های مناسبی هستیم و کشور دارای امکانات مناسبی است و قدرت مناسبی در اختیار ما قرار دارد.

باباشاهی افزود: نگاه ما باید در بعد اقتصادی به توانایی‌های داخلی خودمان باشد در حالی که برخی مسئولین چنین نگرشی ندارند.

ما باید نگاه به بیرون را به صورت ۱۰۰ درصدی به خارج قطع نماییم و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی خود را به قدرت اقتصادی اول تبدیل کنیم.
 
انتهای پیام/7727
 

نظر شما