شناسهٔ خبر: 28344159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نگرانی چمنیان از تبانی احتمالی اندونزی و هند

در صورت تساوی اندونزی و هند در روز پایانی بازی های گروه c تیم ملی نوجوانان ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها آسیا باز می ماند و یا به عبارت ساده تر به جام جهانی 2019 صعود نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان که در جام ملتهای قبلی در هند بحث استفاده برخی از تیم ها از بازیکنان صغر سنی را مطرح کرده بود این بار امیدوار است دو تیم اندونزی و هند برابر هم ارایه گر بازی جوانمردانه ای باشند.


همان طور که اشاره شد دو تیم در صورت تساوی به طور قطع به دور بعدی صعود خواهند کرد اما پیروزی یکی از تیم ها ممکن است شانس صعود را از تیم بازنده بگیرد.


در روز پایانی بازی ها اگر نوجوانان ایران با نتیجه خوبی موفق به شکست تیم ویتنام شود و بازی اندونزی – هند برنده داشته باشد شاگردان عباس چمنیان به دور بعد صعود خواهند کرد اما در غیراینصورت خیلی زود مجبور به بازگشت به تهران می شوند.

 


تبانی در فوتبال پایه آسیا در گذشته چند بار اتفاق افتاده بود و همین کنفدراسیون فوتبال آسیا را وادار به وضع قوانین عجیبی در جام ملت های آسیا کرده است. همان قوانینی که در بازیهای جوانان فرهاد پورغلامی از آن اظهار بی طلاعی کرد و بر همین اساس تیم ملی جوانان حذف شد.


اشاره عباس چمنیان به ارایه بازی جوانمردانه از سوی اندونزی و هند بدین معنی است که نسبت به تبانی در این بازی نگران است.


البته اگر در این بازی دو تیم به نتیجه مساوی دست یابند مقصر صعود نکردن نوجوانان ایران نه اندونزی است و نه هند. آنوقت باید گفت تیمی که از اندونزی دو گل می خورد و با هند مساوی می کند حتما شایسته صعود به جام جهانی نیست و همان بهتر که در این مرحله حذف شود چرا که در جام جهانی تیم هایی به مراتب قوی تر از اندونزی و هند حضور دارند و با این فوتبال جایی برای حرف زدن ما باقی نمی گذارند.

برچسب‌ها:

نظر شما