شناسهٔ خبر: 28344094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دوست دارم تبریزی و الحاجی گلزنی کنند

اکبرپور: استقلال وارد حاشیه نشود امسال راحت قهرمان است / الحاجی، گرو است نه مارادونا!

پیشکسوت استقلال تهران ابراز امیدواری کرد شاگردان وینفرد شفر پس از شکست پرسپولیس در شهرآورد فردا روند خوبی را برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر طی کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط استقلال پیش از شهرآورد 88 گفت: بازیکنان استقلال این را می‌دانند که پس از شکست برابر السد اگر پرسپولیس را ببرند خیلی چیزها فراموش می‌شود و مسیر برای آنها هموارتر خواهد شد. با عملکرد مدیریت قبلی بازیکنان مهم استقلال جدا شدند و مدیریت جدید که روی کار آمد بازیکنانی را جذب کرده که به زمان نیاز دارند تا به اوج آمادگی برسند. شما 11 مسی یا رونالدو را کنار هم بگذارید می‌بینید که نتیجه نمی‌گیرند. استقلال شفر تنها به هماهنگی نیاز دارد و البته توقع طرفداران هم خیلی بالاست.

او ادامه داد: هماهنگ شدن در تیم بزرگی که تیم‌های با تمام توان مقابل آن بازی می‌کنند کمی دشوار است. استقلال و پرسپولیس همیشه با تمام وجود برابر هم قرار می‌گیرند. این بازی حساست خودش را دارد و خیلی هم خوشبین که استقلال نتیجه بگیرد. دوست دارم استقلال دو بر صفر ببرد و آقای تبریزی و الحاجی گرو هم گلزنی کنند.

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه چرا علاقه دارد تبریزی و گرو گلزنی کنند، گفت: چون طی هفته‌های اخیر هجمه‌های علیه آنها زیاد است دوست دارم از زیر فشار خارج شوند. همه انتظار دارند بازیکن خارجی در حد ابر ستاره حاضر شود. الحاجی، گرو است نه مارادونا. آنها به هماهنگی نیاز دارند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. گرو در خط حمله خوب توپ را حفظ می‌کند تا هافبک‌ها به او اضافه شوند؛ این امتیاز بازیکن بزرگ بودن را نشان می‌دهد. 

او افزود: اگر همین گرو به تیم اضافه نمی‌شد برخی که همیشه دوست دارند حاشیه درست کنند می‌گفتند چرا گرو را نخریدید. تبریزی هم اینگونه. کسانی که تصمیم دارند حاشیه درست کنند اینگونه بحث‌ها را مطرح می‌کنند. طرفداران فهیم تیمشان را حمایت کنند و وارد حاشیه نشوند تا با وینفرد شفر نتایج خوبی رقم بزنند.

اکبرپور درباره خاطره طلایی‌اش از پیروزی برابر پرسپولیس در سال 80 پس از پنج سال ناکامی برابر سرخپوشان گفت: خاطره شیرین تر از آن نداریم. در آن بازی گلزنی کردیم و توانستیم در همان سال به قهرمانی برسیم. یک سری اتفاقات پیش آمد و گذشته است. زمانی آدم‌هایی بودند که دوست داشتند در استقلال نباشیم. به آنها ثابت کردم که بخواهم می‌توانم به پرسپولیس بروم نه اینکه به تیم رقیب علاقه داشته باشم. آقای فتح اله زاده وارد شدند و مشکل را برطرف کردند اما آدم‌هایی که آن زمان باعث شدند فوتبال من نابود شود هیچ زمان فراموش نمی‌کنم. امیدوارم استقلال تهران که لیاقت پیروزی را دارد، استقلال واقعی را در دربی نشان بدهد. استقلال اگر وارد حاشیه نشود می‌تواند راحت قهرمان شود.

نظر شما