شناسهٔ خبر: 28344010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان| نهاوند در حوزه مبارزه با مواد مخدر وضعیت خوبی ندارد

R41405/P1361/S6,75/CT11

فرماندار نهاوند گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در نهاوند وضعیت خوبی نداریم و‌ اقدامات انجام شده در این حوزه رضایت بخش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند  مراد ناصری شامگاه سه شنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند، اظهارداشت: با بررسی آمار معتادانی که در کمپ‌های ترک اعتیاد نهاوند بستری هستند و تعداد افراد تحت پوشش مراکز متادون تراپی در شهرستان، متاسفانه وضعیت خوبی نداریم و همین امر نشان می‌دهد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اقدامات خوب و قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولیت ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار سنگین است و همه این شواهد نشان می‌دهد روندی که ما در جلسات مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پیش گرفته‌ایم روند خوبی نیست و ‌وضعیت خوبی نداریم.

ناصری افزود: بسیاری از دستگاه‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان در حال استراحت هستند که با این شرایط یا باید جلسات مبارزه با مواد مخدر در شهرستان را تعطیل کنیم و یا این جلسات را فعال کنیم و‌ همه مدیران شهرستان به عنوان خدمتگزار مردم مکلفند در این حوزه پای کار بیایند.

وی عنوان کرد: در جلسات مبارزه با مواد مخدر شهرستان  جایگاه دانشگاه‌ها کجاست و ️دانشگاه‌ها برای جامعه هدفشان در حوزه مبارزه با مواد مخدر چه اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام داده‌اند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: چرا اغلب مدیرانی که برای جلسه مبارزه با مواد مخدر دعوت شده‌اند در جلسه حاضر نیستند، آیا جلسه‌ایی از این مهمتر داریم و با گزارش‌هایی که در این جلسه داده شده است دست متولیان این حوزه از برنامه خالی است.

ناصری گفت: از شرایط فعلی شهرستان در حوزه مبارزه با مواد  مخدر راضی نیستم زیرا به چند روستای شهرستان که برای بازدید رفتم گفتند کانون فروش مواد مخدر است و این خوشایند نیست و‌ باید از متولیان این حوزه در شهرستان پرسید که چکار کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر هر کسی در حوزه تخصصی خودش باید پای کار بیاید و همه دستگاه‌های شهرستان و بخشداران باید برنامه ارائه دهند و جلسات مبارزه با مواد مخدر در شهرستان باید خروجی داشته باشد.

ناصری اظهار داشت: با توجه به جامعه هدف آموزش و دانشگاه‌ها باید این نهادها در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش پر رنگ‌تری داشته باشند و برنامه ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همه مدیران شهرستان باید ️از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان سرکشی کنند و شرایط را ببینید شاید حرکتی انجام دهند و همه کمیته‌ها در این حوزه باید فعال شوند.

انتهای پیام/ن

نظر شما