شناسهٔ خبر: 28343943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یزد| خدمات شهرداری بدون وجود امنیت در شهر هیچ تاثیری ندارد

R41376/P1357/S6,76/CT11

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به همکاری خوبی که بین شهرداری و نیروی انتظامی یزد وجود دارد گفت: خدمات شهرداری بدون وجود امنیت در شهر هیچ تاثیری ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی جمالی‌نژاد دقایقی قبل در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: اگر امنیت در شهر نباشد هیچ یک از خدماتی که شهرداری و شورای شهر انجام می‌دهند تاثیر و نتیجه‌ای ندارد و به دل مردم نمی‌نشیند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره یکی از قوی‌ترین ارتباطات میان شهرداری یزد و نیروی انتظامی انجام شد و شاهد همکاری‌ها و همراهی‌های متقابل بسیار خوب و تاثیرگذاری بودیم.

شهردار شهر جهانی یزد ادامه داد: قطعا پیشرفت و بهبود خدمات ترافیکی و شهری نیازمند بهبود همکاری‌ها و همراهی‌های این دو نهاد است و لازم است که بیش از پیش این ارتباط در شهر به وجود آید.

مرتضی شایق با اشاره به اینکه سلامت و امنیت دو نعمت بسیار مهم هستند اظهار داشت: جایی که امنیت وجود نداشته باشد مردم به هیچ عنوان نمی‌توانند آرامش و آسایش داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر یزد تصریح کرد: امروز مردم این امنیت را به خوبی در شهر یزد احساس می‌کنند و واقعا هم یزد یکی از نقاط امن کشور است که این امنیت نشات گرفته از نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی استان است.

وی به مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای برگزاری رژه نیروهای مسلح یزد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسیر هر ساله برای برگزاری این رژه استفاده می‌شود می‌توانستیم با یک مدیریت درست ترافیکی در یزد جلوی چنین مشکلی را بگیریم.

شایق خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم یزد از برخی بوستان‌ها به صورت بسیار زیاد استفاده می‌کنند به نظر می‌رسد که نیاز است حضور نیروی انتظامی برای تامین امنیت بیشتر این بوستان‌ها افزایش پیدا کند.

نایب رئیس شورای شهر یزد عنوان کرد: با توجه به اینکه در گذشته دیده شد که برخی افراد مزاحمت‌هایی برای خانواده‌ها در این بوستان‌ها ایجاد می‌کردند به نظر می‌رسد لازم است که نیروی انتظامی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ح

نظر شما