شناسهٔ خبر: 28343705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

۱۰ رای عجیب برای انتخاب بهترین فیفا

مراسم انتخاب بهترین فیفا در لندن برگزار شد و بررسی آرا کسانی که به کاندیداها رای دادند نشان می‎دهد برخی از رای‎ها بسیار عجیب هستند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش مهر، مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا اخیرا در لندن برگزار و لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. کسانی که برای انتخاب این جایزه به کاندیداها رای داده بودند مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی و خبرنگاران هر کشور بودند. اما در زیر به ۱۰ رای که بیشتر از باقی غیرقابل درک بوده اشاره می‌کنیم.

لئو مسی

او برای اولین بار به کریستیانو رونالدو رای داد. آرا او به ترتیب مودریچ، امباپه و رونالدو بوده‌اند. درباره مربیان هم به کسانی کهبه فینال‌های بزرگی نرسیدند رای داده، والورده، گواردیولا و آلگری.

هوگو لوریس/ دیدیه دشان

دروازه‌بان فرانسه و مربی این تیم فقط به فرانسوی‌ها رای دادند. لوریس به ترتیب به واران، گریزمن و امباپه و دشان به گریزمن و واران و امباپه رای داده‌اند.

تیته/ ژائو میراندا

این برزیلی‌ها به هموطن خودشان نیمار رای ندادند! تیته به ترتیب به مودریچ، صلاح و رونالدو رای داده و میراندا رونالدو، امباپه و مسی را انتخاب کرده است.

رونالدو

او بیشترین امتیاز را به مودریچ، هم‌تیمی سابقش نداده است. کسی که بیشترین شانس را برای دریافت جایزه داشته است. او به ترتیب به واران، مودریچ و گریزمن رای داده است.

روبرت مارتینز/ ادن هازارد

با وجود این که هازارد و دی بروین، دو بازیکن بلژیکی در لیست نهایی ۱۰نفره بودند هیچ یک رای نیاوردند. مارتینز، مربی بلژیک، مودریچ و واران و مسی را انتخاب کرده و هازارد به مودریچ، واران و امباپه رای داده است.

گرت ساوتگیت

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به تنها کاندیدای انگلیسی، هری کین، رای نداده است. آرا او به ترتیب مودریچ، واران و هازارد بوده‌اند.

لوکا مودریچ

برنده این جایزه به دشان، سرمربی فرانسه، بالاتر از زیدان رای داده است، کسی که فصل گذشته سرمربی تیم باشگاهی‌اش بود. البته بیشترین رای را به سرمربی تیم ملی کشور خودش، زلاتکو دالیچ، داد.

جورجیو کیلینی

کاپیتان ایتالیا سرمربی یووه را نادیده گرفته و به ترتیب به دیدیه دشان، زیدان و ساوتگیت برای انتخاب بهترین مربی رای داده است.

سرخیو راموس

کاپیتان تیم ملی اسپانیا همیشه به رونالدو رای می‌داد، اما این بار به مودریچ اولین رای را داده و رای دومش رونالدو و سومی لیونل مسی بوده است.

انریکه ماکایا

خبرنگار اسطوره‌ای آرژانتینی اصلا به مسی، هموطنش، رای نداده است. او به ترتیب به مودریچ، گریزمن و رونالدو رای داده است. درباره مربی اما به دیگو سیمئونه، هموطنش، رای داده است.

نظر شما