شناسهٔ خبر: 28343546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده یگانهای ویژه ناجا خبر داد؛

تجهیز ۱۵ گردان مردمی یگانهای ویژه در سراسر کشور

فرمانده یگانهای ویژه ناجا از تجهیز ۱۵ گردان مردمی یگان ویژه در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی در تجمع بزرگ عاشورائیان یگان ویژه ناجا که صبح امروز در مرکز فرماندهی یگانهای ویژه ناجا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس نتایج بسیار ارزشمندی با رهبری امام خمینی(ره) حفظ شد و نقطه مهم دفاع مقدس اتکا به قدرت پایان‌ناپذیر مردم بود.

فرمانده یگان ویژه ناجا ادامه داد: به یاد داریم حضور مردم در جبهه‌های جنگ تحمیلی چه حماسه‌هایی آفرید، برای عبور ازبحران بعد ازجنگ نیز مردم دفاع جانانه‌ای انجام دادند. وی با بیان اینکه یگانهای ویژه ناجا یکی از واحدهای مهم در تامین امنیت داخلی کشور هستند،

وی خاطرنشان کرد: امروز در یگان ویژه در قالب طرحی برای تجهیز گردانهای مردمی پیش بینی شده است و امروز اولین تجمع گردانهای مردم‌پایه دهر استانهای کشور برگزار شد و تاکنون توانسته‌ایم 15 گردان از گردانهای مردم‌پایه را سازماندهی کنیم.

کرمی تصریح کرد: از این نیروهای مردمی در مراسم‌های ورزشی، مناسبت‌های مذهبی و... به کارگیری خواهد شد، امروز روز به یادماندنی در تاریخ یگانهای ویژه است و علاوه بر توانمندی و ظرفیت یگان ویژه از ظرفیت گردانهای مردم پایه نیز استفاده خواهیم کرد.

نظر شما