شناسهٔ خبر: 28343115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه دو استقامت دوره متوسطه اول برگزار شد

مسابقه دو استقامت پسران دوره متوسطه اول به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه کشکوئیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه؛ این مسابقه ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول منطقه با همکاری بسیج دانش آموزی و واحد تربیت بدنی به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.

بر پایه این گزارش: مسابقه مذکور با حضور تعداد 50 نفر از دانش آموزان برگزار شد که شرکت کنندگان فاصله سه کیلومتری را دویدند و در پایان از 7 نفر برتر این مسابقات توسط واحد تربیت بدنی و بسیج دانش آموزی اداره تجلیل به عمل آمد.

سیدحسین سیدباقری، کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کشکوئیه در حاشیه این مسابقه افزود: مسابقه دو استقامت ویژه مقطع متوسطه اول و با حضور دانش آموزان آموزشگاه های شهید ابوالحسنی، شهید شیرازی، شهیدان عزیزی شریف آباد، غیرانتفاعی ایثار و امام خمینی(ره) علی آباد صورت پذیرفت.

در پایان دانش آموزان برتر این مسابقه به نام های 1- امیرمهدی یزدان 2- علی قنبری 3- مجتبی حسینی 4 – علی زین الدینی 5- سیدابوالفضل حسینی 6-  امید درزاده 7- محمد صادقی از آموزشگاه های شهید شیرازی و شهید ابوالحسنی به ترتیب در رتبه های اول تا هفتم قرار گرفتند.

به گفته محمد فلاحتی پور، فرمانده بسیج دانش آموزی، این مسابقات هر ساله در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در منطقه کشکوئیه برگزار می شود.

نظر شما