شناسهٔ خبر: 28342612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

یک لژیونر دیگر تیم کی روش هم مصدوم شد

صاحب‌خبر -

قلی زاده به جمع لژیونرهای مصدوم پیوست. در آستانه اعلام فهرست ملی پوشان برای حضور در دومین اردوی آماده سازی ایران در راه جام ملت های آسیا یکی دیگر از لژیونرهای سرشناس اروپایی مصدوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی قلی زاده ستاره جوان این روزهای شارلروا با توجه به آسیب دیدگی که از ناحیه همسترینگ گریبانگیر او شد از فهرست شارلروا خارج شد تا حضور این بازیکن در اردوی آتی آماده سازی ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

فلیس ماتزو سرمربی شارلروا با تایید این که قلی زاده با مصدومیتی از همسترینگ روبرو شده است از غیبت قطعی این بازیکن در اولین بازی جام حذفی بلژیک خبر داد تا نگرانی ها پیرامون قلی زاده به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به اوج خود برسد.اما هم زمان با اضافه شدن قلی زاده به جمع لژیونرهای مصدوم ایران، امید نورافکن ستاره فصل قبل استقلال بعد از هفته ها دوری از فهرست شارلروا به جمع شاگردان فلیس ماتزو بازگشت تا شانس دوباره ای برای درخشش در ترکیب گورخرها و جلب نظر مساعد سرمربی این تیم به دست بیاورد.

پیش از علی قلی زاده دیگر ستاره ایرانی شاغل در بلژیک یعنی کاوه رضایی هم با مصدومیت زانو از ترکیب بروژ دور ماند تا غیبت او در دومین اردوی متوالی تیم ملی محتمل به نظر برسد. بازیکنی که با قرارداد 5 میلیون یورویی از شارلروا راهی اردوی قهرمان بلژیک شد اما در همان بدو حضور با بدشانسی بزرگی مواجه و حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد.

نظر شما