شناسهٔ خبر: 28342243 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

نقش مثلث عبری، عربی و غربی در حادثه تروریستی اهواز

سفیر پیشین ایران در سوریه با اشاره به نقش مثلث عبری- عربی و غربی در حوادث تروریستی منطقه خاورمیانه از جمله حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: استفاده آن‌ها از ابزار تروریست به عنوان سلاحی علیه ایران به نوعی اعتراف به شکست‌شان در مقابله با ایران از طریق سیاسی است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: سفیر پیشین ایران در سوریه با اشاره به نقش مثلث عبری- عربی و غربی در حوادث تروریستی منطقه خاورمیانه از جمله حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: استفاده آن‌ها از ابزار تروریست به عنوان سلاحی علیه ایران به نوعی اعتراف به شکست‌شان در مقابله با ایران از طریق سیاسی است.

حسین شیخ‌الاسلام  با بیان اینکه ترامپ، نتانیاهو، بن سلمان در پیشبرد سیاست‌های خود علیه ایران در منطقه با شکست روبرو شده‌اند، تصریح کرد: آن‌ها اکنون برای جبران این شکست‌ها به استفاده از ابزار تروریست علیه ایران متوسل شده‌اند.

وی با اشاره به اظهارات محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و همچنین عادل الجبیر وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر اینکه باید جنگ را به داخل ایران کشاند، خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که این مثلث در پشت پرده حوادث تروریستی در ایران قرار دارد آن‌ها به نوعی از حوادث تروریستی سال گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) حمایت کردند و پشتیبان آن بودند.

این کارشناسان مسائل خاورمیانه با بیان اینکه استفاده آن‌ها از ابزار تروریست علیه ایران نوعی اعتراف به شکست در استفاده از راه‌های سیاسی جهت مقابله با ایران است، تاکید کرد: اکنون این مثلث در یمن، عراق و سوریه با شکست روبرو شده و برای جبران این شکست‌ها اقدام به اجرای این توطئه‌ها می‌کنند.

شیخ‌الاسلام همچنین با اشاره به اینکه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قربانی تروریسم بوده است، گفت: در حال حاضر شاهد حمایت آشکارای اعضای این مثلث از گروه منافقین هستیم گروهی که دستشان به خون تعداد زیادی از مردم بی‌گناه ایران آلوده است.

نظر شما