شناسهٔ خبر: 28341576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پزشکیان: مجلس یکشنبه آینده در جلسه غیر علنی مسائل خوزستان و مشکلات اقتصادی را بررسی می‌کند

نایب رئیس مجلس گفت: روز یکشنبه با درخواست بسیاری از نمایندگان و با حضور مسئولان دولتی جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود تا بتوان درباره مسائل مهم کشور صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

پزشکیان: مجلس یکشنبه آینده مسائل خوزستان و مشکلات اقتصادی را بررسی می‌کندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 مهرماه) در پاسخ به اعتراض فرمند نماینده میانه، اظهار کرد: برخی نمایندگان و نمایندگان استان خوزستان و همچنین آقای فرمند اصرار دارند تا در خصوص مباحث پیش آمده استان خوزستان و مسائل اقتصادی کشور جلسه غیرعلنی برگزار کنیم.

وی افزود: درباره مبحث خوزستان و شرایط اقتصادی کشور باید در هیئت رئیسه هماهنگی‌هایی را ایجاد کنیم که هم از دولت، وزارت اطلاعات و ارگان‌های مربوطه برای بررسی جلسه‌ای مفصل دعوت به عمل آوریم و به جمع بندی نهایی برسیم.

پزشکیان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد که تا یکشنبه این مسئله را آماده و مسئولان را به منظور بررسی مسائل ذکر شده به مجلس دعوت کنیم.

نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: روز یکشنبه با درخواست بسیاری از نمایندگان و با حضور مسئولان دولتی جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود تا بتوان درباره مسائل مهم کشور صحبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما