شناسهٔ خبر: 28340398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس مطرح کرد:

روحانی پیروز دوئل ایران و آمریکا

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی شب گذشته رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اروپایی ها نیز در توئیت های خود پس از سخنرانی ترامپ و روحانی به این نکته تاکید داشتند که در دوئل میان روحانی و ترامپ، روحانی پیروز میدان شد.

صاحب‌خبر -

 

«غلامعلی جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنرانی شب گذشته رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم رئیس جمهوری از اقتدار و عزت نظام در مقابل رفتارهای سخیف و کودکانه و قلدر مآبانه ترامپ در سازمان ملل دفاع کرد و به عنوان یک حقوقدان متن بسیار خوبی را نیز در این زمینه تهیه کرده بود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روحانی ضمن این که در سخنرانی اش عزتمندانه از ایران دفاع کرد اما به غربی ها نیز فهماند به ملت ایران ظلم کرده اند و همین انتظار نیز از وی می رفت. در حال حاضر یک رضایتمندی ملی در مردم از این سخنرانی به وجود آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه فضایی که ترامپ سعی کرد ایجاد کند و ایران را کشوری جنگ طلب معرفی کند با سخنرانی شب گذشته رئیس جمهوری که وی ایران را کشوری صلح دوست معرفی کرد از بین رفت، گفت: روحانی بسیار دقیق به این موضوع اشاره داشت که بخشی از امنیت منطقه مدیون ایران است و اگر در منطقه جنگی وجود دارد ناشی از حضور آمریکایی ها و غربی هاست.

 

جعفرزاده خاطرنشان کرد: اروپایی ها نیز در توئیت های خود پس از سخنرانی ترامپ و روحانی رئیس جمهوری ایران را تحسین کردند و به این نکته تاکید داشتند که در دوئل میان روحانی و ترامپ، روحانی پیروز میدان شد./

نظر شما