شناسهٔ خبر: 28340380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جاده اشترینان به ملایر ایمن‌سازی می‌شود

R41450/P1486/S6,72/CT11

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ایمنی جاده اشترینان به ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس شرفی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه امنیت راه‌های لرستان اظهار داشت: اکثر راه‌های احداث شده در استان و در حال احداث استان در کنار هم هستند و این امر موجب شده که تقاطع‌های دور برگردان استانداردی نداشته باشیم که در این راستا باید اقدام به ایجاد گارد یا نیوجرسی در این زمینه کنیم.

وی افزود: راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ 9 میلیارد تومان برای ایجاد نیوجرسی در جاده‌های استان منعقد کرده  و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان نیز دو قرار داد با مبلغ 9 میلیارد تومان در این رابطه منعقد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: با این اقدام در جدا سازی باندهای در حال احداث جاده‌ای استان اقدام خواهد شد  که بسیار موثر است.

وی  با اشاره به لزوم افزایش ایمنی جاده اشترینان به سمت ملایر، بیان کرد: در این راستا ورود پیدا کرده‌ایم و این طرح جز پروژه‌های اولویت‌دار ما در استان است.

شرفی به سرقت تاسیسات روشنایی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید نیروی انتظامی همکاری لازم را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان داشته باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما