شناسهٔ خبر: 28340340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد

فعالیت ۳۰۵ مهدکودک در کرمانشاه/افزایش ۱۰ درصدی شهریه

کرمانشاه_مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ازفعالیت ۳۰۵ مهدکودک در استان خبر داد و گفت:امسال شاهد افزایش ۱۰ درصدی شهریه هستیم.

صاحب‌خبر -

امید قادری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سطح استان ۳۰۵ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در حال فعالیت هستند که ۱۰۷ مهد روستایی و ۱۹۸ مهد نیز شهری است.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۲۲ هزار کودک سه تا ۶ سال در مهد کودک ها ثبت نام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساعت فعالیت مهدهای کودک از صبح تا ساعت سه عصر است گفت: در سطح استان مهد کودک شبانه روزی نداریم.

وی با اشاره به اینکه شهریه ها بر اساس سن کودک، مدت زمان تاسیس مهد و درجه بندی آنان تعیین می شود افزود: امسال شاهد افزایش ۱۰ درصدی شهریه هستیم.

قادری خاطر نشان کرد: مهدکودک درجه بندی هایی شامل مهدهای بی ستاره، تک، دو، سه وچهار ستاره دارند که در این میان امسال ۹ مهد چهار ستاره و امکانات آموزشی بیشتر مجوز دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۵ مهد کودک در قالب کانکس در مناطق زلزله زده داریم افزود: در مناطق زلزله زده ۱۰ مهد کلنگ زنی شده و قرار است با کمک خیران تا دی ماه احداث شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آماری از مهدهای کودک غیرمجاز نداریم عنوان کرد: مهدهای کودک تحت نظر بهزیستی ابتدا اخذ مجوز و سپس اقدام به فعالیت می کنند.

نظر شما