شناسهٔ خبر: 28340246 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس:

محمود عباس قبل از سخنرانی در مجمع عمومی زمینه اتحاد فلسطین را فراهم کند

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین باید قبل از سخنرانی به نمایندگی از ملت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، زمینه وحدت ملت فلسطین را فراهم کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موسی ابو مرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در پست توئیتری خود نوشت: بهتر بود محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگران فلسطین) قبل از رفتن به مجمع عمومی سازمان ملل، زمینه وحدت جبهه داخلی فلسطین را فراهم می‌کرد و با اقداماتی مانند لغو مجازات‌های غزه، توقف تمامی اقدامات اتخاذ شده در راستای محدود کردن آزادی ها، توقف همکاری‌های امنیتی، دیدار گروهی یا جداگانه با جبهه دموکراتیک، جبهه خلق، جهاد اسلامی و حماس خود را نماینده واقعی ملت فلسطین می‌کرد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس نیز اعلام کرد که اراده ملت فلسطین و رشادت‌ها و ایثارگری‌های ارزشمند آن، خیلی بزرگ‌تر از آن است که محمود عباس خود را در جریان سخنرانی‌اش در سازمان ملل نماینده آن‌ها معرفی کند.

وی تاکید کرد: کسی که می‌خواهد به پایداری ملت فلسطین ضربه بزند و فاقد محبوبیت و پایگاه مردمی است استحقاق نمایندگی ملت فلسطین را ندارد.

گفتنی است که محمود عباس روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما