شناسهٔ خبر: 28340171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضیافت باشگاه استقلال در شب 74 سالگی

باشگاه استقلال در آستانه سالگرد تاسیس باشگاه ضیافت شامی با حضور بزرگان، مدیران، پیشکسوتان، کادرفنی و اعضای تیم برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، ضیافت شام باشگاه استقلال در آستانه دربی پایتخت و در شب هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس این باشگاه برگزار شد. در این مراسم امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه، جواد قراب و اکبر ملکی اعضای هیات مدیره، نصرالله عبداللهی مدیرفنی، علی جباری، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی، هادی مباشری معاون اجرایی، علی خطیر معاون ورزشی، اعضای کمیته های فنی، فرهنگی، پیشکسوتان، انضباطی و کادرفنی و بازیکنان حضور داشتند.


در این مراسم ابتدا امیرحسین فتحی در جمع بازیکنان صحبت کرد و سپس نوبت به شف رسید. وینفرد شفر دقایقی بعد از صرف شام در جمع حاضران گفت: وظیفه خودم می دانم از باشگاه که برای برگزاری این مراسم زحمت کشید تا در کنار یکدیگر حضور داشته باشیم و ساعاتی را سپری کنیم، تشکر کنم. از حضور در جمع بازیکنان قدیمی و اسطوره های باشگاه خوشحالم. هیچ نگرانی بابت دیدار دربی نداریم و برای این دیدار آماده ایم. ما فصل گذشته در کنار یکدیگر بودیم و موفقیت و قهرمانی جام حذفی در شرایطی به دست آمد که ما باهم بودیم. امسال نیز باید باهم به سمت موفقیت حرکت کنیم و در کنار یکدیگر برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم و موفقیت تنها در شرایطی به دست می آید که در کنار یکدیگر باشیم و برای آن تلاش کنیم.

 

سپس حاضران به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه در کنار یکدیگرعکس یادگاری ثبت کردند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما