شناسهٔ خبر: 28339987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

کاهش 11 درصدی رخداد حوادث استان در تابستان 97

نمایندگی خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از تعداد 461 مورد حادثه در تابستان 96، به 410 مورد در تابستان 97 رسیده‌ایم و رخداد حوادث بیش از 11 درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اسماعیل بهمن‌آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز هلال‌احمر استان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر 25 پایگاه ثابت دارد که 9 پایگاه عملیاتی موقت نیز به آن اضافه شده است. 

وی افزود: دو پایگاه کوهستانی، یک پایگاه امداد هوایی، 42 دستگاه آمبولانس به کار گرفته شده، یک دستگاه اتوبوس-‌ آمبولانس، 33 خودروی سبک کمک‌دار و دو دستگاه خودروی ارتباطی نیز داریم. 

بهمن‌آبادی بیان کرد: قوچان، سبزوار، مشهد و تربت‌ حیدریه دارای بیشترین ثبت حوادث بیش از 51 درصد بودند که بخش عمده آن مربوط به حوادث جاده‌ای، شهری و کوهستانی بوده است. همچنین سرخس، گناباد، فریمان و جغتای دارای کمترین تاثیرپذیری از حوادث بودند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ادامه داد: سبزوار، قوچان، مشهد و تربت‌ حیدریه دارای بیشترین مصدوم بودند که 51 درصد را به خود اختصاص دادند. سرخس، جغتای و گناباد نیز دارای کمترین تعداد مصدوم بودند. 

وی با بیان این که در 82 درصد شعب استان با کاهش حوادث و سوانح روبه‌رو بوده‌ایم، عنوان کرد: از تعداد 461 مورد در تابستان 96، به 410 مورد در تابستان 97 رسیده‌ایم و رخداد حوادث بیش از 11 درصد کاهش داشته در حالی که در کلات، کاشمر، رشتخوار، درگز و تربت‌ حیدریه با رشد 40 درصدی مواجه بودیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما