شناسهٔ خبر: 28339561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

واگذاری ۳۰ واحد مسکن مددجویی روستایی توسط سپاه استان بوشهر

روزنامه جوان

رئیس بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر از احداث و واگذاری ۳۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در روستا‌های استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -
ذوالفقار عباسی‌فر در آئین بهره‌برداری و تحویل واحد‌های مسکن روستایی در روستای احمدی بوشهر گفت: در این راستا رفع نیاز‌های مردم در نقاط محروم به ویژه روستا‌ها در اولویت برنامه‌های سپاه استان بوشهر قرار دارد.
وی از انعقاد تفاهمنامه بین بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت منزل برای مددجویان روستایی استان بوشهر خبر داد و افزود: در این راستا بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) متعهد به احداث ۲۹۵ واحد مسکن مددجویی شد که در سال گذشته تعداد ۲۶۵ واحد مسکونی و امروز نیز در هفته دفاع مقدس ۳۰ واحد مسکن مددجویی دیگر افتتاح شد و در اختیار مددجویان روستایی استان بوشهر قرار گرفت.
رئیس بسیج سازندگی سپاه بوشهر مسکن را به عنوان اولویت‌دارترین نیاز امروز افراد نیازمند دانست و تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن برای رسیدن به حداقل آرامش و آسایش در راستای ارتقا جایگاه اجتماعی مورد توجه در بخش رسیدگی به خواسته‌های نیازمندان است.
عباسی‌فر گفت: در سال گذشته زمینه تحویل ۶۳۰ واحد مسکونی احداث شده توسط سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مددجویان فاقد مسکن مناسب در ۳۰۰ روستای استان فراهم شد و امسال نیز کار ساخت هزار واحد دیگر آغاز شده است.

نظر شما