شناسهٔ خبر: 28339341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رییس جدید آموزش و پرورش منطقه فورگ فارس منصوب شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: برای توسعه کشور راهی جز توجه به آموزش و پرورش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،محمد نظری در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید آموزش و پرورش منطقه فورگ گفت:جلسات تودیع و معارفه در آموزش و پرورش یک الگوی خوب برای سایر نهادها ست.

وی گفتجوهره نظام تعلیم و تربیت ایجاب می کند که همه فعالیت ها در این نهاد جنبه تربیتی داشته باشد و تکریم و معارفه  نیز از این مقوله است.

وی گفتچالشهای آموزش و پرورش ناشی از عدم اولویت این نهاد در تخصیص اعتبارات و توجه مسوولین است و برای رفع مشکلات آن باید آموزش و پرورش نه در شعار بلکه در عمل اولویت کشور باشد.

وی همچنین با انتقاد از سرانه کم پرورشی گفتجمعیت نوجوان و جوان کشور در دوران تحصیل در اختیار نظام تعلیم و تربیت هستند و هیچ نهادی همچون آموزش و پرورش  نمیتواند پاسخگوی نیاز تربیتی دانش آموزان باشد'لذا ضروریست تا نسبت به سرانه پرورشی مدارس نیز توجه ویژه ای  شود.

نظری پیشرفت آینده کشور را منوط, به توجه به آموزش و پرورش دانست و گفتبرای توسعه کشور راهی جز توجه به آموزش و پرورش نیست..

فرماندار شهرستان داراب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس'گفت دشمنان ما همواره دست به توطئههای متعددی علیه نظام مقدس اسلامی ما  زده اند که یکی از بزرگترین آنها تحمیل ۸ سال جنگ نابرابر به ملت ما بود.

علی مظفری افزودحاصل این ۸ سال جنگ و سایر توطئهها تسلیم شدن دشمنان در مقابل عظمت و اراده  ملت ما بوده است.

وی جمهوری اسلامی را خواسته ملت ایران دانست و گفت با تمام قدرت از خواسته خود دفاع میکنیم و هیچگاه تسلیم خواسته دشمنان نمی شویم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش منطقه فورگ  گفتاولویت ما در انتخاب رییس جدید آموزش و پرورش فورگ  تقوی  و ایمان در کنار توانایی مدیدیت بالا و شجاعت می باشد .

وی از آمادگی همه مسوولین شهرستان و منطقه برای  همکاری با آموزش  و پرورش منطقه فورگ  خبر داد و گفتتلاش مضاعف برای پیگیری امور جاری  از جمله ریشه کنی بی سوادی  در کنار برنامه ریزی مناسب برای دانش آموزان ' مردم داری و توسعه کار فرهنگی باید اولویت کاری رییس جدید باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات یونس مسعودی پور ، رییس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه فورگ،  احمد پرکم به عنوان رییس,جدید این اداره منصوب شد.

نظر شما