شناسهٔ خبر: 28339252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دربی پیش بازی برای دیدار با السد است/استقلال را شکست خواهیم داد

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت:تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید به دلیل بازی مقابل تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور قدرتمند در لیگ بدنبال شکست استقلال است و می تواند با این مهم صدرنشینی لیگ را نیز بدست .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،فرشاد پیوس پیشکسوت پر آوازه باشگاه پرسپولیس درباره دربی 88 به خبرنگار برنا گفت: بی تردید شاهد آن خواهیم بود تا در هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس تهران برای بردد به میدان خواهند آمد و در این میان به لحاظ روحی و روانی پرسپولیس در وضعیت بهتری قرار دارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه افزود:  .تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید به دلیل بازی مقابل تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور قدرتمند در لیگ بدنبال شکست استقلال است و می تواند با این مهم صدرنشینی لیگ را نیز بدست .

پیوس در پایان خاطر نشان کرد:تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل از دست دادن رقابت های  لیگ قهرمانان آسیا2018  انگیزه بالایی  برای پیروزی در این دیدار دارد و می خواهد تا در لیگ برتر فوتبال ایران و دربی 88 کشورمان حریف خود ، تیم پرسپولیس تهران را شکست دهد  اما به امید خدا بچه ها با غیرت مثال زدنی  این بازی را نیز با پیروزی پشت سر می گذارند و دربی پیش بازی می شود برای برد السد.

نظر شما