شناسهٔ خبر: 28338582 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ماجرای «رقص روی شیشه» سحر قریشی و بهرام رادان

سحر قریشی به جمع بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه پیوست. این سومین تجربه قریشی در شبکه نمایش خانگی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» با انتشار پستی در اینستاگرام از پیوستن سحر قریشی به جمع بازیگران این سریال خبر داد.

او در توضیح این خبر نوشت: «سحر قریشى جدیدترین بازیگرى است که به مجموعه «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى پیوسته است.

پس از حضور چهره هاى مطرح سینما در این مجموعه شبکه نمایش خانگى، سحر قریشى جدیدترین بازیگرى است که براى ایفاى نقش در این مجموعه انتخاب شده و بزودى مقابل دوربین خواهد رفت. 

قریشى پیش از این با مجموعه «آسپرین» به کارگردانى فرهاد نجفى و در ماههاى اخیر هم با مجموعه «سیزده شمالى» حضور در شبکه نمایش خانگى را تجربه کرده است و «رقص روى شیشه» سومین تجربه حضور این بازیگر در یک سریال نمایش خانگى است.

فیلمبردارى مجموعه ٢٦ قسمتى «رقص روى شیشه» که براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخى از بازیگران مقابل دوربین رفته اند و هنوز انتخاب نهایى چند چهره دیگر نیز باقى مانده که بزودى قطعى خواهد شد.»

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان و امیر آقایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

سحر قریشی به رقص روی شیشه پیوست

 

نظر شما