شناسهٔ خبر: 28338377 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جان باختن عروس جوان در اثر واژگونی تراکتور!

عروسی که به همراه 13 زن دیگر سوار بر یک تریلی تراکتور در حال تدارک برنامه عروسی خود بود در حادثه واژگونی تریلی جان باخت.

صاحب‌خبر -

واژگونی تریلی، جان نوعروس را گرفت! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واژگونی تریلی یک تراکتور مرگ دلخراش یک عروس جوان را رقم زد. " جاسمین اسچوارنسرورر" 26 ساله به همراه 14 زن دیگر در داخل این تریلی متصل به تراکتور حضور داشتند که ناگهان تریلی در اثر سرعت زیاد تراکتور واژگون شد. جاسمین به همراه دوستانش در حال تدارک برنامه مراسم عروسی خود که قرار بود در ماه اکتبر برگزار شود بود که دچار این حادثه شد.

رانندگی تراکتور را در لحظه حادثه برادر عروس با نام پاتریک بر عهده داشت که گفته می شود پس از حرکت تراکتور در گوشه جاده ناگهان تریلی واژگون شد. بنا به گزارش های محلی برادر جاسمین پس از رویارویی با یک دوچرخه سوار در حالی که با سرعت زیادی در حال رانندگی بود تلاش کرد با او تصادف نکند. این حادثه دلخراش در منطقه " آلهارتسبرگ" استرالیا رخ داد.

واژگونی تریلی، جان نوعروس را گرفت! + فیلم//

بنا به گزارش رسانه های محلی استرالیا جاسمین پس از واژگون شدن تریلی به سنگ بزرگی که در کنار جاده قرار داشت برخورد کرد. او در حالی که وضعیتش بسیار وخیم بود بلافاصله با هلیکوپتر به بیمارستانی در شهر " لینز" استرالیا منتقل شد. در این حادثه پنج زن دیگر دچار جراحت شدید شدند و هفت نفر دیگر که دچار جراحت سطحی شده بودند در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

چند روز پس از این حادثه جاسمین در اثر جراحت هایی که به سر و سینه اش وارد شده بود جانش را از دست داد. دختر برادر جاسمین به همراه یکی از دوستان او هنوز در بیمارستان و در شرایط وخیم بسر می برند.

پلیس استرالیا تحقیقات خود را در خصوص این حادثه در حالی آغاز کرده است که گفته می شود برادر عروس به علت رانندگی با سرعت زیاد و سوار کردن مسافر در تریلی با اتهام قتل غیر عمد روبرو است.

واژگونی تریلی، جان نوعروس را گرفت! + فیلم//

انتهای پیام/

واژگونی تریلی، جان عروس جوان را گرفت!

نظر شما