شناسهٔ خبر: 28338114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قائم مقام معاون اشتغال کمیته امداد:

کسب و کارهای خرد مددجویی به فعالیت های اقتصادی کلان پیوند می‌شود

بوشهر - قائم مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کسب و کارهای خرد مددجویی به فعالیت های اقتصادی کلان پیوند می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رمضانی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی در سطح کشور در دست اجرا است.

وی از ارائه دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ۱.۷ میلیارد تومان از این اعتبارات منابع قرض الحسنه بانک ها بوده و مابقی از محل صندوق قرض الحسنه ولایت کمیته امداد پرداخت شده است.

قائم مقام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از افزایش این تسهیلات به چهار هزار و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: ارائه مشاوره‌های شغلی را نیز در کنار ارائه این تسهیلات در دستور کار داریم.

وی از ایجاد پیوند بین کسب و کارهای خرد مددجویی با فعالیت‌های اقتصادی کلان خبر داد و اضافه کرد: در استان‌های صنعتی همچون استان بوشهر می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

رمضانی نداشتن یک بازار شبکه‌ای و هدفمند را از مهمترین چالش‌ها در ارائه محصولات مددجویان به بازار عنوان کرد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی ظرفیت خوبی برای توسعه فعالیت‌های تولیدی مددجویان است.

وی با اشاره به خریداری و توزیع خودرو زامیاد برای توسعه اشتغال مددجویان خبر داد و افزود: این خودروها به میزان ۹۰ درصد قیمت آن و با ارائه تسهیلات به مددجویان ارائه شد.

نظر شما