شناسهٔ خبر: 28338111 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جاده پاییزی و زیبای توسکستان استان گلستان +فیلم

دوستداران طبیعت پاییزی، سفر به جاده زیبای توسکستان استان گلستان را از دست ندهند.

صاحب‌خبر -

پاییز زیبای جاده زیبا و رویایی توسکستان استان گلستان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جذابیت‌ها و زیبایی‌های فصل پاییز نگاه همه رهگذران کوچه و خیابان‌ها را به خود جذب می‌کند و کمتر کسی است که از تماشای این موهبت الهی لذت نبرد.

در کشور چهار فصل ما ایران که در حال حاضر پاییز از راه رسیده است، اغلب مناظر طبیعی در دشت‌ها و باغ‌ها که تا همین چند روز پیش سر سبز و شاداب بودند، رفته رفته زرد می‌شوند و لباس فصل پاییز بر تن می‌کنند.

جاده زیبا و رویایی توسکستان در استان گلستان  یکی از زیباترین جاده‌هایی است که  مواهب زیبای خداوندی در فصل پاییز بسیاری از دوستداران طبیعت را به سوی خود می‌کشاند.

برای رسیدن به جاده زیبای توسکستان  کافی است از گرگان به سمت مشهد حرکت کرده و کمی پس از عبور از روستای جلین در سمت راست جاده, راهی را که با تابلوهای مربوط به توسکستان  مشخص شده است را دنبال کنید.

” جنگل توسکستان » در روستایی با همین نام در امتداد زمین‌های کشاورزی استان گلستان قرار دارد که تماشای فصل پاییز در آن از زیبایی دو چندان برخوردار است. جاده‌ای که به جنگل توسکستان منتهی‌شود در نهایت به شاهرود خواهید رسید.

در پایان فیلمی از جاده و جنگل زیبای توسکستان در فصل پایز را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6678352/8692013?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما