شناسهٔ خبر: 28337332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در کارگروه ایمنی راه‌ها مطرح شد؛

انتقاد دادستان خرم‌آباد از وضعیت جاده‌ها

خرم‌آباد- دادستان مرکز لرستان با انتقاد از وضعیت برخی جاده‌های لرستان، گفت: پیچ «گیلوران» تبدیل به یک قتلگاه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی شامگاه سه شنبه در کارگروه امنیت راه های لرستان در سخنانی با اشاره به اهمیت مسائل جاده ای، اظهار داشت: این امر موجب شده که ریاست کمیسیون ایمنی راهها به استانداران واگذار شود.

وی با بیان اینکه باید فکر اساسی در رفع نواقص فنی جاده های استان صورت گیرد، افزود: آنچه که در پرونده های تصادفات برون شهری در دستگاه قضایی وجود دارد، سهم جاده در تصادفات زیاد بوده و بین ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

دادستان مرکز لرستان با اشاره به بازدید از وضعیت جاده های استان، بیان داشت: همچنین در جلسات آینده کارگروه ایمنی باید مشکلات، عوامل و راهکارهای رفع نواقص فنی راهها آنالیز و ارائه شود.

رازانی با بیان اینکه اولویت ها در رفع نواقص جاده های استان باید رعایت شود، بیان داشت: امروز پیچ «گیلوران» و «گاورسله» تبدیل به یک قتلگاه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دوربرگردان های جاده خرم آباد - بروجرد اغلب نامناسب هستند، تصریح کرد: فاصله دور برگردان ها از یکدیگر زیاد است و باید فکر اساسی در این رابطه صورت گیرد.

دادستان مرکز لرستان با بیان اینکه آرام سازی ها در سطح خیابان های استان بدون علائم هشدار دهنده و ... هستند، ادامه داد: همچنین ورودی های شهرهای استان باید آشکار سازی شوند و از علائم راهنمایی و رانندگی در این رابطه استفاده شود.

نظر شما