شناسهٔ خبر: 28337136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در آغاز سال تحصیلی جدید؛

خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بهسازی شد

بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام شد و این خوابگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مراسم افتتاحیه خوابگاه های دانشجویی در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور دکتر کریم همتی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رئیسه در میان استقبال دانشجویان خوابگاه کوثر برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم ضمن تسلیت اقدامات اخیر گروهک های تروریستی در اهواز و شهادت جمعی از هموطنانمان گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که با اینگونه اقدامات تروریستی، همواره محکوم به شکست هستند و با هر اقدام آنان وحدت و همدلی مردم ما مضاعف می شود.

همتی تاکید کرد: در سالهای اخیر متاسفانه وضعیت ظاهری خوابگاه های دانشجویی کیفیت مناسبی نداشت که با پیگیری ها مکرر معاونین توسعه و فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مکاتبات با معاون فرهنگی دانشجویی وسایر مسئولین مربوطه در وزارت بهداشت اعتبارات لازم برای تعمیر و بهسازی آنها اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: خوابگاه های دانشجویی در تابستان تعمیر و بهسازی شدند که از تلاش های معاونت دانشجویی قدردانی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: دغدغه اصلی ما در دانشگاه علوم پزشکی ایلام این است که بخش هایی از مشکلات دانشگاه حل شود و دانشجویان در اولویت برنامه های دانشگاه قرار دارند و در کنار آن ارائه مطلوب خدمات سلامت، تجهیز بیمارستانها، شبکه های بهداشتی درمانی و خانه بهداشت روستایی از اولویت های اساسی دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم گفت: دانشجویان در دست مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام امانت هستند و زمینه سازی برای آسایش و آرامش فکری، روحی و روانی آن از مهمترین حرکت های فرهنگی به شمار می رود.

وی افزود: با زحمات معاون فرهنگی دانشجویی و همکاران اش در شرایط فعلی که با کمبود اعتبارات روبه رو هستیم تامین، تعمیر و ساماندهی خوابگاه های دانشجویی خدمت بسیار با ارزشی به دانشگاه و دانشجویان است.

دکتر روح الله استاک معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم گفت: پس از بازدید خردادماه ۹۷ رئیس دانشگاه و صدور دستورات لازم برای بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی، مکاتبات لازم با وزارت بهداشت انجام شد که سرانجام اعتبارات اولیه از سوی وزارت بهداشت برای تعمیرات خوابگاهی اخذ شد.

وی افزود: در اوایل مردادماه و پس از اخذ اعتبارات از سوی وزارت بهداشت، گروه های کاری در معاونت فرهنگی دانشجویی تشکیل شد و از تمام ظرفیتها و توان پرسنل و نیروهای کارگری در تابستان و به صورت شبانه روزی استفاده شد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و اعضای هیات رییسه دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی، سلف سرویسها و خانه فرهنگ دانشگاه بازدید کردند.

هدف از برگزاری این بازدید در آغاز سال تحصیلی جدید، بررسی میزان تعمیرات صورت گرفته و بهسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه برای اسکان مطلوب دانشجویان، بررسی روند ارائه خدمات تغذیه به دانشجویان و بهبود وضعیت آشپزخانه و سلف سرویس پردیس دانشگاه توسط مسئولین بود.

نظر شما