شناسهٔ خبر: 28336211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دشمنان در جواب شهادت مردم بی گناه اهواز تاوان سختی خواهد داد

گروه سیاسی- جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه اقدام تروریستی اهواز و هدف قرار دادن مردم بی گناه نشان دهنده یاس و ناامیدی دشمن بود، گفت: دشمن بداند که در جواب شهادت مردم بی گناه اهواز، به زودی تاوان سختی را خواهد داد.

صاحب‌خبر -

دشمنان در جواب شهادت مردم بی گناه اهواز تاوان سختی خواهد داد

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، سوم مهرماه در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات تروریستی اهواز نشان دهنده یاس و ناامیدی دشمن بود که با این اقدامات ایادی خود را به منطقه فرستاد و مردم بی گناه را مورد هدف قرار داد.
وی افزود: اما مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که در مشکلات کنار یکدیگر هستند و در همه صحنه‌ها به خوبی از کشور خود دفاع می کنند.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه تا وقتی که اسلام و انقلاب هست دشمنان هم هستند، عنوان کرد: این اقدامات تروریستی نشان دهنده عصبانیت دشمن است چون هم اسلام فراگیر شده و هم انقلابمان نیز به سایر نقاط دنیا صادر شده است.
وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، همدلی و وحدت نیاز داریم تا دشمنان خود را ناکام کنیم.
سردار فلاح در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دشمنان جنگ نابرابری را بر ما تحمیل کردند اما مردم و شهدای ما ایستادگی کردند و جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.
وی با بیان اینکه امروز امنیت ما چه در بُعد داخلی و چه در بُعد خارجی مرهون همین رشادت‌هاست، ادامه داد: ما آموخته‌ایم که باید در سختی‌ها همدل باشیم تا بتوانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
روحیه ایثار و شهادت لازمه فایق آمدن بر مشکلات است
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان راه حل فایق آمدن بر مشکلات کنونی را نیازمند داشتن روحیه ایثار، ایستادگی، مقاومت و روحیه جهادی دانست و گفت: با این فرهنگ می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.
وی به جنگ اقتصادی علیه کشورمان هم اشاره و بیان کرد: در مقابل این جنگ هم با همدلی می‌توانیم سربلند بیرون بیاییم.
سردار فلاح گفت: دشمن بداند که در جواب شهادت مردم بی گناه اهواز، به زودی تاوان سختی را خواهد داد.
وی در پایان به آیین گرامیداشت شهدای اهواز در روز چهارشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: مردم کردستان بارها ثابت کرده اند که از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند و فردا هم حضور باشکوهی را در آیین گرامیداشت شهدای اهواز در مسجد جامع سنندج خواهند داشت.
حجت الاسلام مهدی فرزی، مسئول دفتر نمانیده ولی فقیه در کردستان هم در این جلسه بر حضور حداکثری در آیین گرامیداشت شهدای اهواز در مسجد جامع سنندج تاکید کرد و گفت: تمامی اقشار، اصناف، روحانیون، مسئولان و کارکنان زیرمجموعه خود باید در این آیین حضور داشته باشند.
انتهای پیام

نظر شما