شناسهٔ خبر: 28336113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

دفتر کنسولگری عراق برای صدور ویزای اربعین در مرکزی دایر می شود

اراک- نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: دفتر کنسولگری عراق برای صدور ویزای اربعین در استان مرکزی دایر می گردد تا از مراجعه زائران به استان های دیگر و اتلاف هزینه و وقت جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، علی اکبر کریمی با بیان این خبر، اظهار داشت: با توجه به مشکلات بسیار مردم استان برای حضور در مراسم اربعین و مراجعه به استان های همجوار به منظور اخذ ویزا و حجم زیاد متقاضیان که موجب ایجاد مشکلاتی شده بود، از سال گذشته پیگیری ها و مکاتبات متعددی با وزارت امور خارجه، وزارت کشور، ستاد اربعین، سازمان حج و زیارت و دیگر مراجع مربوطه برای رفه این مشکل صورت گرفت.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این پیگیری ها موجب شد مجوز راه اندازی دفتر کنسولگری عراق جهت صدور ویزا برای زیارت اربعین در سال جاری در استان مرکزی و در شهر اراک اعطا شود.

وی بیان کرد: با دائر شدن این دفتر متقاضیان می توانند در اسرع وقت و با کمترین هزینه مراجعه کرده و ویزای خود را دریافت کنند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مسئولان مربوطه برای ایجاد دفتر و تجهیز آن اقدامات لازم را صورت داده اند و به زودی از طرف مراجع مربوطه اطلاع رسانی لازم به متقاضیان صورت خواهد گرفت تا بتوانند برای اخذ ویزا به دفتر مشخص شده مراجعه کنند.

کریمی در پایان عنوان کرد: امید است امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در مراسم معنوی و حماسی اربعین حسینی باشیم.

نظر شما