شناسهٔ خبر: 28335931 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

انتشار تریلری جدید از بازی S.O.N

به تازگی یک تریلر جدید از بازی ترسناک S.O.N منتشر شده که بخش‌های جدیدی از محیط آن را به کاربران نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -
انتشار تریلری جدید از بازی S.O.N

به تازگی یک تریلر جدید از بازی ترسناک S.O.N منتشر شده که بخش‌های جدیدی از محیط آن را به کاربران نشان می‌دهد.

بازی S.O.N در دسته عناوین ترسناک و داستان محور قرار می‌گیرد که می‌تواند با استفاده از لحظه‌های درگیرانه خود، ذهن کاربران را مشغول خود سازد و آن‌ها را در خود غرق کند. بازی S.O.N به عنوان یکی از انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ شناخته می‌شود که در حال حاضر توسط استودیو رد‌جی استودیو (RedG Studios) در حال ساخت است.

داستان این بازی از آن جایی آغاز می‌شود که شما در نقش شخصیت رابرت آلدرسون (Robert Alderson) قرار می‌گیرید که قرار است به دنبال پسر گمشده خود یعنی جی (Jay) برود. این پسر در یک نقطه ناشناخته از جنگل مرموز پنسیلوانیا گم شده و پدر وی برای یافتن آن، باید ماجراها و اتفاقات ترسناک زیادی را پشت سربگذارد. طبق گفته سازندگان در بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی، شاهد لحظلات دلهره‌آور و فوق العاده ترسناک زیادی هستید. اکنون تیم سازنده بازی S.O.N، تریلری جدید از آن منتشر کرده که می‌توانید برخی از محیط‌های جدید بازی را مشاهده کنید. در تریلر قبلی که از بازی منتشر شد ما شاهد محیط‌های باز و جنگلی بازی بودیم. اکنون این ویدئوی جدید در یک نقطه سرپوشیده و بسته دنبال می‌شود و در واقع شخصیت اصلی بازی را می‌بینم که در یک سری اتاق مرموز و تاریک که به هم متصل شده‌اند، در حال جست و جو است. در لحظه ورود این شخصیت به اتاق‌ها، جملات مختلف معنا‌داری برروی صفحه نمایش ایجاد می‌شود که اطلاعات جزئی و سرنخ‌هایی از داستان و اتفاقاتی که برای پسر وی افتاده است به کاربران انتقال می‌کند.

در ادامه می‌توانید این ویدئو جدید از بازی S.O.N را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که عنوان S.O.N در چه تاریخی عرضه خواهد شد، اما طبق گفته سازندگان، این بازی در یک روز نامشخصی از تعطیلات سال جاری میلادی که با ماه‌های آذر-دی مصادف می‌شود، به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

همچنین می‌توانید در اینجا به تماشای ویدئو گیم‌پلی جدیدی از این بازی بپردازید و با بخش‌های متفاوت آن آشنا شوید.

نظر شما