شناسهٔ خبر: 28335872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

شهربانو منصوریان:

صمیمانه‌ترین دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب بود/ الهه از حضرت آقا تقاضا کرد فیلم صفر تا سکو را مشاهده کنند

قهرمان ووشوی دنیا دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب را صمیمانه ترین دیدار سال های اخیر جامعه ورزش با حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهربانو منصوریان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری را صمیمانه ترین دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب در سال های اخیر عنوان کرد که باعث روحیه و انرژی مثبت تک تک قهرمانان شده است.
منصوریان ادامه داد: توفیق داشتم که پیش از این نیز در محضر رهبر انقلاب حضور پیدا کنیم اما دیدار اخیر صمیمانه ترین دیدار با رهبر معظم بود که همه ورزشکاران صادقانه به بیان احساساتشان در مقابل رهبر عظیم الشان ایران پرداختند.
نایب قهرمان بازی های 2018 جاکارتا گفت: رهبر معظم انقلاب آنقدر دقیق درباره ورزش صحبت کردند و حتی نکات ریز را هم گوشزد می کردند که واقعا لذت بردیم و از روحیه بزرگ منشی و پدرانه رهبرمان روحیه و انرژی مثبت دریافت کردیم.
شهربانو منصوریان گفت: تک تک ورزشکاران واقعا خوشحال بودند و از این دیدار با نشاط شدند و مطمئنم که در رویدادهای آینده با قدرت تر هم ظاهر خواهند شد.
این قهرمان ووشوی دنیا ادامه داد: از اینکه در این دیدار متوجه شدیم مقام معظم رهبری رشته های مختلف ورزشی را دنبال می کنند واقعا خرسند شدیم امیدوارم که بتوانیم پاسخگوی این سرمایه با ارزش معنوی باشیم و بتوانیم دل رهبر و مردم را شاد کنیم.
شهربانو منصوریان گفت: الهه خواهرم در صحبتی که با رهبر معظم داشت به فیلم از صفر تا سکو که زندگی نامه ما را به تصویر کشیده حرف زد و از حضرت آقا خواهش کرد که این فیلم را هم نظاره کنند.
منصوریان گفت: ورزشکاران مدال های خود را با عشق به حضرت آقا تقدیم کردند و رهبر معظم انقلاب هم پذیرفتند اما فرمودند من مدال ها را تا چند روز نزد خود نگاه می دارم اما شما قهرمان ها برای مدال های خودتان زحمت کشیدید و بهتر است نزد خودتان باقی بماند.

نظر شما