شناسهٔ خبر: 28335781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

توجه به انتقادها و اعتراض‌های مردم از وظایف مسئولان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط فعلی اکثریت مردم موافق نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: باید با توجه

صاحب‌خبر - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط فعلی اکثریت مردم موافق نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: باید با توجه به انتقادها و رفع علت اعتراض ها به اهداف متعالی نظام دست یابیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان میانه خواستار قانونی شدن افزایش اختیارات به شهرستان‌ها و استان‌ها برای مدیریت در شرایط کنونی جامعه شد و افزود: باید در اختیارات کمیته برنامه‌ریزی‌ها در شهرستان‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان تجدید نظر شود تا بتوانیم شاهد پیشبرد هر چه بیشتر امور در راستای توسعه، عمران و آبادی کشور باشیم.
وی با اشاره به سابقه مدیریتی خود در شهرستان میانه به عنوان فرماندار، مردم شهرستان را مردمی خونگرم و قدرشناس توصیف کرد و گفت: به طور قطع این مردم قدرشناس فرماندار جدید خود که فرزند این منطقه و پرورش یافته این آب و خاک است بوده و ایشان را در انجام امور اجرایی شهرستان پشتیبانی خواهند کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندار جدید میانه باید به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، اظهار کرد: راه‌آهن میانه - تبریز جزو پروژه‌های بسیار مهم و چندین ساله است که با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی به‌ صورت جدی پیشرفت می‌کند و به ‌زودی شاهد افتتاح خط آهن میانه - بستان آباد خواهیم بود.
شهرتی‌فر با تاکید بر اینکه هر مدیری باید لایق سمت خود باشد، خاطرنشان کرد: ما به مسئله مهارت در انتصاب مدیران توجه زیادی داریم و انتصابی که امروز در شهرستان میانه انجام پذیرفت همه این موارد را شامل می‌شود؛ چرا که فرماندار جدید هم شخصیت و هم دانش مطلوبی دارد.
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سه ساله حمید شکری، فرماندار سابق شهرستان میانه، محمدرضا مشایخی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما