شناسهٔ خبر: 28335665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دختران هندبالیست ایران در گرمسار اردو زدند

سمنان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار گفت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران در این شهرستان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

ابوذر چنگیزی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردو با حضور 21 بازیکن از امروز سه شنبه سوم مهرماه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، اردوی تیم ملی به منظور آمادگی دختران هندبالیست ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 مالزی برگزار شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار خاطر نشان کرد: این اردو در سالن های یاس و سه هزار نفری شهرستان گرمسار در حال برگزاری است.
وی با اشاره به حضور چند هندبالیست استان سمنان در این اردو یادآور شد: شیوا زندی، مبینا ثمری و هستی تنده هندبالیست های گرمساری در این اردو حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد: هندبالیست های تیم ملی از استان های تهران، قم، مرکزی، کردستان، خراسان رضوی، همدان، لرستان و سمنان هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار تصریح کرد: فاطمه نادری از استان سمنان سرپرست تیم و فاطمه محمدخانی و خدیجه قانع به ترتیب از استان های اصفهان و فارس به عنوان مربیان تیم ملی در این اردو حضور دارند.
7408/9891

نظر شما