شناسهٔ خبر: 28335504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبرنگاران آزاد در فضاهای مجازی ابر رسانه استان باشند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: خبرنگاران آزاد ترفندهای دشمن را در عرصه خبر و اطلاع رسانی مراقبت و در انتقال پیام دقت کافی را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

خبرنگاران آزاد در فضاهای مجازی ابر رسانه استان باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی ر مضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان در نشست خبرنگاران آزاد صدا وسیمای مرکز کرمان در شهر راین گفت: دشمن در پی اختلاف افکنی در بین قومیت ها می باشد و تمام توان خود را به کار گرفته است تا نقشه های خود را عملیاتی کند.

وی اظهار داشت:شما خبرنگاران از سواد رسانه ای خاصی برخوردارید که باید ترفندهای دشمن را در عرصه خبر و اطلاع رسانی مراقبت و در انتقال پیام دقت کافی راداشته باشید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در این نشست با اشاره به پوشش زنده عزاداری های ۹منطقه بخش و شهر استان گفت: 2 هزارو 740 دقیقه عشق و دلدادگی مردم دیارکرمان به سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه های برون مرزی (پرس تی وی ،العالم ،جام جم ،سحر ، سراسری(یک ،دو ،سه ،چهار امید ..وشبکه های استانی به صورت زنده پخش شد.

 علی رمضانی ارتباط تصویری از مرکز کرمان با شبکه های پرس تی وی ،العالم ،سحر و جام جم را سبب انعکاس پر شور عزاداری های مردم استان کرمان از طریق آنتن رسانه در کشورهای مختلف بیان کرد که این فعالیت را ماحصل تلاش همکاران و نیروهای پرتلاش این مرکز دانست .

وی با اشاره به اینکه صداوسیما رسانه جناح نیست رسانه نظام است افزود :امروز دشمن در صدد است با هیاهوی رسانه ای و جنگ رسانه ای به اقتدار این نظام ضربه بزند که در این میان وظیفه همه ما بعنوان رسانه سنگین تر است .

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به ظرفیت های خوب راین گفت:صداوسیمای مرکز کرمان برای پوشش ظرفیتها ،توانمندی ها و انعکاس مطالبات مردم هیچ مشکلی ندارد و ظرفیت رسانه استانی در اختیار همه شهرستانها و مناطق استان است .

در این نشست حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به حضور پر رنگ مردم در عزاداری ها دهه اول محرم از پوشش خوب و تاثیر گذار صداوسیمای مرکز کرمان عزاداری مردم راین در رسانه ملی و استانی تشکر کرد.

وی افزود: عملکرد صداوسیمای مرکز کرمان نورانی و درخشان است که این عملکرد سبب ایجاد وحدت و امید در استان کرمان شده است .

امام جمعه راین بیان کرد: خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری صادقی است که هم خدمات به مردم را انعکاس می دهد و هم با جدیت مطالبات مردم را دنبال می کند.وی با اشاره به اینکه بایستی با رسانه و خبرنگار اسلام را صادر کرد که در این میان خبرگزاری صداوسیما این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

بخشدار راین هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی ،گردشگری و مذهبی راین  گفت: صداوسیمای مرکز کرمان نسبت به ظرفیتهای این بخش توجه خوبی داشته است که می طلبد بیشتر این بخش را مورد توجه قرار دهد.

نعمتی معاون خبر صداوسیمای مرکز کرمان هم در این نشست با اشاره به نزدیکی چهل سالگی انقلاب افزود:با تلاشی که دشمنان دارند بایستی امسال دستاوردهای این نظام بهتر و کامل تر بیان شود .آقای نعمتی بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردها و خدمات بزرگی داشته است بیان کرد :وظیفه رسانه تهیه پادزهر در مقابل دشمنان است تا نقشه های شوم آنها را خنثی کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما