شناسهٔ خبر: 28334515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی:

طرح پایش ارتقای سلامت برای دانشجویان ورودی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی گفت: مطابق سال‌های قبل طرح پایش برای سنجش و ارتقای سلامت برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۷ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی، پاسالار رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی گفت: از آنجایی‌ که سلامت جسم و روان، تضمین‌کننده موفقیت‌های دانشجویان در آینده می‌باشد، مطابق سال‌های گذشته طرح پایش جهت سنجش و ارتقای سلامت برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۷ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

پاسالار افزود: جهت شرکت در طرح پایش سلامت، دانشجویان ابتدا با مراجعه به لینک‌هایی که در سامانه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در سایت دانشگاه فردوسی قرار داده‌ شده، پرسشنامه‌های جسم و روان را تکمیل و کد رهگیری دریافت می‌نمایند. سپس این برگه را پس از چاپ به مرکز بهداشت و مرکز مشاوره در تاریخ‌های تعیین‌شده مراجعه و تحویل می‌نمایند تا معاینات تکمیلی انجام گردد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی ادامه داد: اطلاعات به‌ دست‌ آمده از معاینات در هر مرحله به دانشجویان ارائه و در صورت نیاز جهت پیگیری‌های بعدی به مرکز دعوت می‌شوند. ارائه برگه ممهور به مهر مرکز بهداشت و مرکز مشاوره به آموزش دانشکده جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام الزامی می‌باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح از اول مهرماه تا پایان آبان سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ است. روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ها جهت خواهران و روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه‌ها جهت برادران دانشجو در نظر گرفته‌شده است.

پاسالار در پایان تاکید کرد: توصیه می‌شود دانشجویان جهت پیشگیری از ازدحام در روز‌های آخر، حتی‌الامکان در ابتدایی‌ترین روز‌های اجرای طرح مراجعه کنند.

نظر شما