شناسهٔ خبر: 28334204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر از بازنشستگان فرهنگی باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: از 200 بازنشسته فرهنگی باغملک تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: تقدیر از 200 بازنشسته فرهنگی باغملک ضمن گرامیداشت 41 هزار شهید تعلیم و تربیت صورت گرفت.

وی افزود: امیدوارم زمینه حل مشکل 25 درصد جذب مناطق محروم برای فرهنگیان باغملک مرتفع گردد.

نیک مقام افزود: از جمله تقاضاهای دیگر فرهنگیان باغملک به ویژه بازنشستگان لزوم احداث زائرسرا در مشهدالرضا است که می تواند نقش بسازیی در رفاه فرهنگیان هنگام عزیمت به مشهد و زیارت از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج داشته باشد.

اسفندیار برون، نماینده کانون بازنشستگان فرهنگی باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عنوان کرد: تناسب نداشتن حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش و دیگر نهادها یکی از نابرابری های دستگاه اجرایی کشور است که امیدواریم با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مرتفع گردد.

وی افزود: نپرداخت جذب مناطق محروم سال های 67 تا 79 و بهرمندنشدن از یک سیستم جامع بیمه ای برای بازنشستگان و همچنین برطرف نشدن مشکل زمین تعاونی مسکن فرهنگیان  از دیگر مشکلاتی است که اعضای کانون بازنشستگان به دنبال حل آن هستند.

برون در پایان به کار گیری فرزندان فرهنگیان بازنشسته در آموزش و پرورش را بیان داشت و تاکید کرد این مسئله  در مرتفع ساختن مشکل معیشتی بازنشستگان نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

بررسی مشکلات بازنشستگان در باغملک

نظر شما