شناسهٔ خبر: 28333750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

ادعای جالب سرمربی تیم ملی آلمان

پیمان رضایی / مرکز خبر ورزش11

اختصاصی | سرمربی ژرمن‌ها مدعی شد که در آینده‌ای نزدیک در لیگ جزیره شروع به کار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - در حالی که یوآخیم لوو بیش از یک دهه یعنی از سال 2006 تا به اکنون سرمربی تیم ملی آلمان بوده است، طبق گفته‌هایش زمزمه‌های حضور او در لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود.

لوو که قبل از 2006 به عنوان دستیار در تیم ملی آلمان فعالیت می‌کرد بعد از برکناری یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی ژرمن‌ها برگزیده شد و در این 12 سال روزهای خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت به طوری که در جام جهانی 2014 آلمان را قهرمان جهان کرد.

یوآخیم لوو - جام جهانی 2014
یوآخیم لوو - جام جهانی 2014


اما در جام جهانی 2018 روسیه نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین امر موجب شده است که شایعات رفتن او از آلمان قوت بگیرد. حال خود او در یک گفتگویی عنوان کرده است که به زودی مقصد بعدی‌اش تیمی باشگاهی در لیگ جزیره است و می‌خواهد پس از چند سال مربیگری در یک تیم ملی این بار با یک تیم باشگاهی به فعالیت خود ادامه دهد.

تیم ملی آلمان - جام جهانی 2018
تیم ملی آلمان - جام جهانی 2018


در همین خصوص یوآخیم در مراسم بهترین‌های فیفا شب گذشته به یکی از خبرنگاران گفت:
 

-

از قبل هم گفته بودم شاید روزی هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرم. به نظرم کار در یک تیم باشگاهی به مراتب جذاب‌تر از ملی است، مخصوصا اگر در لیگ برتر شروع به کار کنم. لیگ جزیره از گذشته تا به حال همیشه زیبا بوده است و آرزوی هر سرمربی است که حداقل یکبار کار در آنجا را تجربه کند. در حال حاضر هدایت ژرمن‌ها را برعهده دارم و دو سال دیگر معلوم خواهد شد که در اینجا می‌مانم و یا در رده باشگاهی فعالیت می‌کنم.

-

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما